شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

الزام رگولاتوري به مخابرات؛

خط تلفن ثابت براي متقاضيان بايد يک ماهه داير شود

تلفن ثابت

چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۱:۰۰


سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي، مدت زمان دايري هر خط تلفن ثابت را يک ماه اعلام و مخابرات را ملزم کرد که خطوط متقاضيان را ظرف مدت يک ماه نصب کند.

وايمکس نيوز- وحيد مختاري مديرکل نظارت بر خدمات ارتباطي و فناوري اطلاعات رگولاتوري اعلام کرد: شرکت مخابرات ايران بايد حداکثر يک ماه پس از تاريخ درخواست متقاضي خط تلفن ثابت در نواحي شهري، سرويس مشترک را داير کرده و به وي تحويل دهد.

وي افزود: با توجه به الزامات پروانه‌اي پيش‌بيني شده براي شرکت مخابرات ايران و در راستاي تحقق دولت الکترونيک و تسهيل در دسترسي متقاضيان به سرويس تلفن ثابت، سامانه ثبت‌نام اينترنتي تلفن ثابت شرکت مخابرات در سال گذشته راه‌اندازي شده است و در حال حاضر متقاضيان مي‌توانند به صورت الکترونيکي براي تلفن ثابت ثبت‌نام کنند.

مختاري تصريح کرد: علاوه بر سامانه ثبت‌نام اينترنتي متقاضيان خط تلفن ثابت در سطح کشور مي‌توانند با مراجعه به دفاتر امور مشترکين و دفاتر پيشخوان دولت براي ثبت‌نام سرويس تلفن ثابت و دريافت کد رهگيري اقدام کنند و با استفاده از کد رهگيري وضعيت دايري خط تلفن درخواستي خود را پيگيري کنند.

اين مقام مسئول در رگولاتوري تاکيد کرد: در صورتي که عوامل فروش شرکت مخابرات ايران درخواست حضوري متقاضي را براي ثبت سرويس تلفن ثابت نپذيرند، متقاضي مي‌تواند با مراجعه به آدرس اينترنتي www.195.cra.ir و يا تماس با سامانه تلفني رسيدگي به شکايات 195، شکايت خود را ثبت کند.

منبع: مهر

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو