شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

واتس‌اپ تجاري براي همه!

واتس آپ

دوشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۶:۰۰


نسخه iOS اپليکيشن واتس‌اپ تجاري براي تمامي کاربران در همه کشورهاي جهان قابل دسترسي قرار گرفت.

تي آي سي نيوز- واتس اپ که يکي از بزرگترين اپليکيشن هاي پيام‌رسان در جهان به شمار مي‌رود، سال گذشته بود که تصميم گرفت نسخه تجاري خود را نيز براي کمک به کسب و کارهاي کوچک و بزرگ و تسهيل ارتباطات آنها با مشتريان خود، منتشر و ارائه کند.

اين اپليکيشن ابتدا تنها در برخي از کشورهاي جهان در دسترس کاربران iOS قرار گرفت، حالا تازه‌ترين اخبار و گزارش‌هاي منتشر شده در وب سايت theverge ، نشان مي‌دهد که از اين پس کاربران تمامي کشورهاي جهان قادر خواهند بود به آن دسترسي داشته و از خدمات و سرويس‌هاي آن بهره مند شوند.

اين اپليکيشن که ماه گذشته براي نسخه iOS منتشر شد، نزديک يک سال است که براي کاربران اندرويدي قابل دسترسي و استفاده قرار گرفته است که البته براي تعداد محدودي از کشورهاي جهان ارائه شده است.

برخلاف اپليکيشن اصلي واتس اپ، نسخه تجاري آن اين امکان را به صاحبان کسب و کار مي‌دهد تا جزئيات شرکت خود، آدرس پست الکترونيک و همچنين آدرس پستي و موقعيت مکاني و جغرافيايي خود را در اختيار مشتريان و کاربران خود قرار دهند و بدين ترتيب با کاربران خود بيشتر و بهتر در ارتباط باشند.

هم اکنون واتس اپ بيزينس يا واتس اپ تجاري در کشورهاي برزيل، آلمان، اندونزي، هند، مکزيک، انگلستان و ايالات متحده آمريکا در دسترس کاربران قرار دارد و در هفته آينده نيز قرار است براي همه کاربران در سراسر کشورهاي جهان منتشر و ارائه شود.

منبع: ايسنا

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو