اختلال در صدور قبض جديد، منجر به افزايش صورتحساب صادره و قطع خطوط برخي از مشترکين اپراتور اول شد.
ticnews - بروز اختلال در اجراي عمليات صدور قبض جديد، منجر به افزايش صورتحساب صادره و قطع خطوط برخي از مشترکين شده است.
شاهين آرپناهي - مدير روابط عمومي همراه اول - با تأييد اين موضوع در صفحه توئيتر خود نوشته است "از مردم و مشترکين پوزش خواسته و اطمينان ميدهيم نهايت تلاش در جهت رفع مشکل در حال انجام است. اطلاعات اصلاحي لازم بزودي از طريق پيامک براي مشترکين ارسال ميشود.
اما روابط عمومي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي هم اعلام کرد: در پي شکايات متعدد مشترکين در سامانه ثبت و پاسخگويي به شکايات 195 مبني بر صدور قبضهاي نامتعارف براي مشترکان همراه اول، اين موضوع از سوي رگولاتوري بررسي و مشخص شد اين اتفاق به دليل نقص فني و مشکلات سامانه صدور صورتحساب اپراتور، رخ داده است.
بر اساس اين اطلاعيه، با پيگيري رگولاتوري اپراتور همراه اول براي رفع مشکل اقدام کرده و در سريعترين زمان ممکن قبضهاي تلفن همراه مشترکين اصلاح ميشود.
طبق اعلام رگولاتوري مشترکين نبايد درباره قبضهاي تلفن همراه نگراني داشته باشند. اپراتور نيز حق ندارد خطوط اين دسته از مشترکين را به دليل عدم پرداخت قبض يا رد شدن از آستانههاي تعريف شده قطع کند.
منبع: ايسنا