پس از آنکه اواسط هفته اخير تاييد شد که اختلال در صدور قبض جديد، منجر به افزايش صورتحساب صادره و قطع خطوط برخي از مشترکين اپراتور اول شده است؛ همراه اول اعلام کرده که به تمامي مشترکيني که صورتحساب نادرست ماه گذشته را پرداخت کردهاند بسته مکالمه يا ديتا هديه ميدهد.
ticnews - بروز اختلال در اجراي عمليات صدور قبض جديد، منجر به افزايش صورتحساب صادره و قطع خطوط برخي از مشترکين شد، تا جايي که سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي هم اعلام کرد: در پي شکايات متعدد مشترکين در سامانه ثبت و پاسخگويي به شکايات 195 مبني بر صدور قبضهاي نامتعارف براي مشترکان همراه اول، اين موضوع از سوي رگولاتوري بررسي و مشخص شد اين اتفاق به دليل نقص فني و مشکلات سامانه صدور صورتحساب اپراتور، رخ داده است.
اما اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سيار ايران اعلام کرده که در پي بروز مشکل فني روز سهشنبه 3 ارديبهشت ماه در سامانه صورتحساب گيري همراه اول که منجر به صدور صورتحساب با مبلغ نادرست براي تعدادي از مشترکان اپراتور اول شده بود، اين اپراتور جهت مشتري مداري و رعايت حقوق مشترکان، براي مشترکاني که صورتحساب خود را پرداخت کردهاند، هديه انتخابي در نظر گرفته است.
بر اساس اعلام اين اپراتور، همراه اول براي آن دسته از مشترکاني که روز سه شنبه 3 ارديبهشت ماه اضافه پرداخت داشتهاند، جهت دلجويي و کسب رضايت ايشان بستههاي هديه «مکالمه درون شبکه يک روزه» و «2 گيگابايت اينترنت همراه يک روزه» در نظر گرفته که با عنوان «بسته سپاس» در اختيار اين مشترکان قرار ميگيرد.
مشترکان ذيربط ميتوانند از طريق کد دستوري #6*10* يکي از دو بسته مذکور را فعال کنند.
همراه اول روز سه شنبه 3 ارديبهشت ماه با ارسال پيامک عذرخواهي اعلام کرده بود بزودي پيامک اصلاحي صورتحساب ارسال ميشود.
منبع: ايسنا