یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

صداي پاي گلکسي فولد مي‌آيد!

گوشي

جمعه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۵:۰۰


به نظر مي‌رسد که سامسونگ قصد دارد به زودي تاريخ و زمان عرضه عمومي گلکسي فولدر را اعلام کند.

ticnews- چندي پيش بود که اخبار و گزارش‌هاي متعددي در فضاي مجازي منتشر شد که نشان مي‌داد گوشي هوشمند تاشو سامسونگ که تحت عنوان گلکسي فولد در اختيار تعداد محدودي از کاربران قرار گرفته بود، تنها بعد از يک روز استفاده با مشکل جدي در نمايشگر مواجه شد که به گفته بسياري از منابع خبري اين مشکل به واسطه ورود ذرات ريز به داخل صفحه نمايشگر تاشو ايجاد شده بود.

البته به نظر مي‌رسد که سامسونگ قصد دارد راهکار مناسبي براي برطرف کردن هميشگي مشکل به وجود آمده براي گلکسي فولد ارائه کرده و زمان عرضه عمومي و رسمي اين گوشي هوشمند در بازارهاي جهاني را اعلام کند.

بر اساس گزارش نشريه the korea herald، سامسونگ خبر داده است که قصد دارد دوام بخش‌هاي بدون محافظت شده لولاهاي نمايشگر تاشو در گلکسي فولد را افزايش دهد و بدين ترتيب فاصله ميان حاشيه‌هاي صفحه نمايش براي حفاظت از آن را کاهش دهد. البته پيش‌تر برخي از کارشناسان برآورد کرده بودند که با برداشتن اين لايه حفاظتي و کاهش ارتفاع آن عملکرد نمايشگر با مشکلاتي روبرو خواهد شد.

گزارش‌هاي منتشر شده همچنين حاکي از آن است که اين غول تکنولوژي کره‌اي قصد دارد اين دستگاه را زودتر از آنچه کاربران توقع دارند در دسترس آنها قرار دهد و به بازارهاي جهاني عرضه کند تا به اهداف مالي و سودآوري خود و همچنين جلب نظر و رضايت کاربران دست يابد.

بعد از انتشار خبر نقص فني نمايشگر اين محصول بود که بسياري از کاربران از عرضه نهايي گلکسي خود به کلي نااميد شده بودند و تصور آنها بر اين بود که سامسونگ در اين پروژه به شکست خورده و ديگر آن را روانه بازارهاي جهاني نخواهد کرد.

منبع: ايسنا

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو