یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

حمله اينترنتي به سامانه تامين اجتماعي و توضيح سرپرست سازمان

تامين اجتماعي

جمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۲:۰۰


سرپرست سازمان تامين اجتماعي در پي حمله اينترنتي يک گروه خرابکار به سامانه‌ سازمان، اعلام کرد که امنيت کامل تمامي سامانه‌ها، اطلاعات و سوابق بيمه‌شدگان، مستمري‌بگيران و کارفرمايان محرز است و جاي هيچ نگراني نيست.

ticnews- محمد حسن زدا در صفحه اينستاگرام خود در اين باره نوشت: لازم است از تلاش و همدلي کارشناسان حوزه راهبري سيستم‌هاي سازمان تأمين اجتماعي، شرکت خدمات ماشيني تأمين و ساير ادارات کل و عزيزاني که در روز گذشته تا بامداد امروز با تلاش خود توانستند از تمامي سامانه‌هاي اطلاعاتي سازمان تأمين اجتماعي در برابر حملات گروه خرابکار اينترنتي محافظت کنند تقدير و تشکر کنم.

وي افزود: همکاران بنده در کمترين زمان ممکن از اين حمله آگاه، در سريع‌ترين زمان ممکن وارد عمل شده و مقابله کرده و ابعاد فني را بطور کامل بررسي و اقدامات لازم را انجام دادند.

سرپرست سازمان تأمين اجتماعي با اشاره به اينکه البته اين گروه براي دقايق بسيار کوتاهي توانست به سايت خبري سازمان؛ تاکيد مي‌کنم سايت خبري، نفوذ کرده و اطلاعات مبهم و دستکاري شده خود را منتشر کند که بلافاصله با واکنش کارشناسان سازمان مواجه شد گفت: خوشبختانه بررسي‌هاي دقيق تيم‌هاي فني حکايت از صحت و سلامت تمامي سامانه‌ها، اطلاعات و سوابق بيمه‌شدگان، مستمري‌بگيران و کارفرمايان عزيز دارد و جاي هيچ نگراني نيست.

زدا تاکيد کرد: در ضمن مراکز و نهادهاي مسئول نيز پيگيري‌هاي لازم و قانوني را از ساعت‌هاي اوليه ديروز آغاز کرده‌اند که از اين عزيزان هم سپاسگزارم.

منبع: ايسنا

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو