یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

معرفي نخستين مرورگر اينترنتي گيمينگ در جهان

گيمينگ

جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲:۰۰


شرکت اوپرا نخستين مرورگر اينترنتي گيمينگ در جهان را مخصوص علاقمندان به بازي‌هاي آنلاين و رايانه‌اي معرفي و رونمايي کرد.

پايگاه خبري فناوري اطلاعات و ارتباطات- با توجه به افزايش محبوبيت و استقبال بي‌نظير کاربران از بازي‌هاي آنلاين و رايانه‌اي در سراسر جهان، بسياري از غول‌هاي تکنولوژي و شرکت‌هاي فعال در اين حوزه به فکر ارائه سرويس و خدمات بهتر براي علاقمندان به گيمينگ افتاده‌اند و به همين دليل نيز در سال‌هاي اخير هر از گاهي، يک يا چند شرکت از محصولات و خدمات جديدي که مخصوص گيمرها توسعه داده است، رونمايي و پرده‌برداري مي‌کند.

حالا در تازه‌ترين اخبار منتشره در وب سايت gadgets.ndtv ، به نظر مي‌رسد که شرکت اوپرا نيز که يکي از محبوب‌ترين مرورگرهاي جهان است به تازگي به منظور تسهيل استفاده کاربران از بازي‌هاي آنلاين و رايانه‌اي اعلام کرده که قصد دارد يک مرورگر ويژه معرفي کند تا گيمرها بتوانند به راحتي و با سرعت بالا به پلتفرم‌هاي ارائه دهنده بازي‌هاي آنلاين مراجعه کرده و بازي کنند.

اين مرورگر اختصاصي که اوپرا جي ايکس (Opera GX ) نام دارد، هم اکنون به صورت نسخه آزمايشي براي کاربران داوطلب و محدود در سراسر جهان منتشر شده است و انتظار مي‌رود تا پايان سال نسخه اصلي و نهايي آن در دسترس گيمرها قرار بگيرد. اين نسخه تمامي قابليت‌هاي کنوني مرورگر اينترنتي اوپرا را داراست با اين تفاوت که برخي ديگر از امکانات مخصوص گيمينگ نيز در آن وجود داشته و تجهيز شده است.

در آخرين آمارها معلوم شد که بالغ بر يک ميليارد گيمر در جهان به بازي‌هاي آنلاين و رايانه‌اي مشغولند بنابراين صنعت گيمينگ نيز انتظار مي‌رود که آينده رو به رشد و موفقيت آميزي را تجربه خواهد کرد.

منبع: ايسنا

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو