یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

وزیر ارتباطات در گفت و گو با وایمکس نیوز:

کارشناسان فناوری اطلاعات ایرانی برای آموزش به کره اعزام می شوند

وزير ارتباطات

شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۴:۰۰


به گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، نیروهای انسانی بخش دولتی و خصوصی در حوزه ICT‌ به کشور کره جنوبی برای ارتقای آموزش های کاربردی اعزام می شوند.

وایمکس نیوز - رضا تقی پور در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به تبادل تفاهم نامه های همکاری میان دو کشور ایران و کره جنوبی در مورد تمایل این کشور برای آموزش نیروهای انسانی ایران در حوزه ارتباطات وفناوری اطلاعات گفت: از آنجا که کره جنوبی در آسیا برنامه های مدونی برای آموزش منابع انسانی تخصصی به ویژه در زمینه انتقال تجارب دارد در راستای تعاملات میان دو کشور بخشی از نیروهای انسانی ایران از این فرصت ها استفاده خواهند کرد.
وی با بیان اینکه کره جنوبی در قالب نشست IWCS‌ همه ساله از کشورها برای آموزش نیروهای انسانی دعوت به عمل می آورد، گفت: در این نشست از کشور ما نیز دعوت شده برای ارتقای آموزش های کاربردی و انتقال تجارب در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات تعدادی از همکاران از بخش خصوصی و دولتی را برای این آموزش ها به کشور کره جنوبی اعزام کنیم.
به گزارش وایمکس نیوز هفته گذشته هیات فناوری اطلاعات و ارتباطات کره جنوبی در سفر ایران و ملاقات با وزیر ارتباطات برنامه های همکاری دو کشور را برای ارتقای همگرایی خدمات ارتباطی ایران و کره کلید زدند.
آموزش نیروی انسانی، کمک به راه اندازی شبکه ملی اینترنت در ایران، توسعه پهنای باند و ایجاد مرکز فرهنگ و فناوری اطلاعات از جمله برنامه های کره جنوبی برای همکاری با ایران عنوان شده است.

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو