چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

تدوين پيش نويس سند ملي شهر هوشمند تا دو ماه آينده

امير ناظمي اشني

پنج شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۵:۰۰


معاون وزير ارتباطات و رئيس سازمان فناوري اطلاعات گفت: دبيرخانه سند ملي شهر هوشمند شکل گرفته تا پيش نويس اين سند تا دو ماه آينده آماده شود تا به هيئت وزيران ارائه کنيم.

پايگاه خبري فناوري اطلاعات و ارتباطات- امير ناظمي معاون وزير ارتباطات و رئيس سازمان فناوري اطلاعات در‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمي و دانشگاهي خبرگزاري فارس،‌ درباره سند ملي شهر هوشمند توضيح داد: دبيرخانه اجرا و تدوين سند ملي شهر هوشمند شکل گرفته و از دستگاه‌هاي مرتبط نيز دعوت شده تا در راستاي انجام اين هدف با ما همکاري داشته باشند. اين دبيرخانه به دنبال تهيه پيش‌نويسي است تا هرچه سريع‌تر به هيات وزيران تقديم شود.

وي افزود: با تهيه اين پيش‌نويس و ارائه آن به هيات وزيران، مصوبه‌اي براي اجراي سند ملي شهر هوشمند به تمامي دستگاه‌ها ابلاغ مي‌شود که چند محور اساسي دارد.

ناظمي در خصوص زمان تدوين پيش‌نويس سند ملي شهر هوشمند گفت: سعي شده تا اين پيش‌نويس تا دو ماه آينده آماده شود و اگر ساير دستگاه‌ها اين پيش‌نويس را تاييد کنند به هيات وزيران ارسال مي‌شود.

منبع: فارس

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو