شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

آذري جهرمي:

هنوز در مورد بيت‌کوين به نتيجه نرسيده‌ايم

بيت‌کوين

چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۳:۰۰


وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات اعلام کرد که هنوز در هيئت وزيران در خصوص امکان قانوني شدن بيت کوين در کشور به نتيجه نرسيده‌ايم.

پايگاه خبري فناوري اطلاعات و ارتباطات - محمدجواد آذري جهرمي در حاشيه جلسه هيئت وزيران در خصوص امکان قانوني شدن بيت کوين در کشور گفت: امروز در دولت در اين خصوص صحبت کرديم تا تصميم در اين خصوص اتخاذ شود که البته در اين جلسه به نتيجه نرسيديم.
وي درباره هوشمند سازي مدارس در پاسخ به اين سوال که شما درحالي از هوشمندسازي صحبت مي کنيد که همچنان برخي مدارس ما کپري هستند خاطرنشان کرد: طبق توافق‌نامه‌اي که با وزارت آموزش و پرورش امضا کرديم، سه لايه براي هوشمندسازي درنظر گرفتيم که شامل ارتباطات مدارس، خدمات لازم براي خدمات هوشمندسازي و تجهيز مدارس است.

آذري جهرمي با بيان اينکه مسئوليت‌هاي همه دستگاه‌ها در اين حوزه مشخص شده؛ بخش خصوصي هم در اين حوزه همکاري خواهد کرد، اظهار کرد: ارتباط تمامي مدارس ولو همان مدارس کپري را تا پايان سال برقرار مي‌کنيم؛ اين مساله مي‌تواند براي نظام آموزشي متحول‌کننده باشد؛ البته بحث تجهيز مدارس هم صحبت درستي است اما نمي‌توانيم در اين حوزه تا تجهيز مدارس دست روي دست بگذاريم.

منبع: ايسنا

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو