شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

اختلال در مراکز پاسخگویی 2020 و اخطار برای شرکت مخابرات

مخابرات

شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۸:۰۰


معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری از ابلاغ اخطار به شرکت مخابرات ایران برای اختلال در مراکز پاسخگویی و سامانه ۲۰۲۰ خبر داد.

پایگاه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات- مجید حقی معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری گفت: در پی بازرسی‌های ویژه و انجام تست‌های اتفاقی از مراکز تماس و سامانه 2020 شرکت مخابرات ایران، متأسفانه به‌رغم اخطارهای قبلی مبنی بر بهبود وضعیت پاسخگویی سیستم پشتیبانی این شرکت، مشخص شد سامانه‌های شارژینگ و فنی شرکت مخابرات ایران در پایان هر ماه و همچنین ابتدای ماه بعدی با مشکل مواجه می‌شود.

وی افزود: مشکلات سامانه‌های مخابرات باعث بالا رفتن حجم تماس‌ها در مراکز تماس 2020 شده و نارضایتی مصرف کنندگان را به دنبال داشته است.

معاون رگولاتوری با اشاره به بروز مشکل اختلال در سامانه‌های شرکت مخابرات از ابتدای هفته جاری گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد حتی کاربران و تماس گیرندگان با مرکز پشتیبانی 2020 این شرکت تا 20 دقیقه پشت خط منتظر می‌مانند و در هنگامی که در صف انتظار هستند، تماس‌های آنها بدون دلیل قطع می‌شود.

حقی درباره اقدام رگولاتوری در مواجهه با چنین مشکلی تصریح کرد: در پی بروز این مشکلات، به شرکت مخابرات ایران اخطار لازم داده شده و این شرکت موظف شده است در سریع‌ترین زمان برای رفع اختلال اقدام کند. در غیر این صورت بر اساس پروانه صادره با شرکت مخابرات برخورد خواهد شد.

وی تاکید کرد: به مردم اطمینان می‌دهیم که رضایت آنها در اولویت اول رگولاتوری بوده و درباره این موضوع هیچ اغماضی نخواهیم کرد.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال

نظرات ارسال شده :

اصقرنجفی پنج شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۹:۰۲
مدت ده روزه تلفن ثابت بشماره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ منزل اینجانب قطع میباشد واینترنت که خریدم بدون اینکه استفاده بکنم تلفن اینترنت تمام می‌شود تماس گرفتم می‌گویند وصل میباشد وامروز اعلام کردن درحال کابل برگردان هستن ده روز کابل برگردان چرا دروغ تمام کارم با تلفن انجام می‌دهم چرا از قبل اعلام نمیکنند
۰          ۰

اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو