چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

رئيس پژوهشگاه ارتباطات و فناوري اطلاعات:

اپراتورها از توليدکنندگان محتواي کودک حمايت کنند

کودکآنلاين

سه شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵:۰۰


رئيس پژوهشگاه ارتباطات و فناوري اطلاعات، از مرکز شتاب‌دهنده تخصصي محتواي کودکآنلاين بازديد کرد.

پايگاه خبري فناوري اطلاعات و ارتباطات - وحيد يزدانيان ظهر امروز در گردهمايي ايده پردازان برتر جشنواره کودکآنلاين حاضر شد و از نزديک در جريان اقدامات آن‌ها پس از برگزيده شدن در جشنواره کودکآنلاين(که سال پيش برگزارشده بود) و ورود به مرکز شتاب‌دهنده تخصصي محتواي کودک قرار گرفت.

در ابتداي اين بازديد محمد ابوالحسني، مسئول مرکز شتاب‌دهنده به ارائه گزارشي از چگونگي انتخاب 25 ايده برتر از ميان 1121 ايده ارائه‌شده به جشنواره کودکآنلاين پرداخت و سپس خدمات شتاب دهي و چگونگي تبديل وب سري‌هاي منتخب به کسب‌وکار حوزه کودک را تشريح کرد.

در ادامه يزدانيان ضمن ابراز خشنودي از شکل‌گيري ايده جشنواره کودکآنلاين و گردهمايي جوانان براي توليد محتوايي فاخر در حوزه کودک گفت: خيلي خوشحالم چنين مجموعه پرنشاطي شکل‌گرفته است که مي‌تواند در آينده نزديک از يک‌سو کارهاي خوب براي کودکان توليد کند و پاسخگوي دغدغه و نگراني خانواده‌ها باشد و از سوي ديگر هر ايده با تبديل‌شدن به کسب‌وکارهاي حوزه کودک مي‌تواند به ايجاد اشتغال منجر شود.

وي با تأکيد بر اينکه بازار ICT با بازار محتواي کودک بسيار متفاوت است گفت: مطلع باشيد که کار شما بسيار ارزشمند است و ارزش محتواهاي توليدي براي کودکان از توليدات حوزه ICT بسيار بيشتر است و ازاين‌رو بايد حمايت‌هاي لازم با رقم‌هاي شايسته از اين توليدات صورت بگيرد.

رئيس پژوهشگاه ارتباطات و فناوري اطلاعات در خاتمه ابراز اميدواري کرد که اپراتورها نقش خود را به‌عنوان مسئوليت اجتماعي در حمايت از توليدکنندگان محتواي کودک به‌خوبي ايفا کنند.

در پايان اين نشست سيد جمال هاديان، دبير جشنواره کودکآنلاين ضمن تشکر از حمايت‌هاي پژوهشگاه ارتباطات و فناوري اطلاعات از جشنواره کودکآنلاين، گفت: جشنواره پاياني کودکآنلاين، نيمه آبان ماه با ارائه توليدات 25 ايده برتر برگزار خواهد شد و به‌سرعت جشنواره بعدي کليد خواهد خورد که با حمايت پژوهشگاه ارتباطات و فناوري اطلاعات، آيتم‌هاي جديد ازجمله بازي کودک، موسيقي کودک و اپليکيشن به جشنواره بعدي کودکآنلاين اضافه خواهد شد.

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو