شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

ارائه قبوض الکترونيکي در سامانه کارپوشه ملي ايرانيان

حسين نعمتي

دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰:۰۰


معاون وزير و مديرعامل شرکت ملي پست گفت: سامانه کارپوشه ملي ايرانيان در نظر دارد به صورت پايلوت قبض تلفن همراه و ثابت را به صورت الکترونيک در اختيار شهروندان قرار دهد.

پايگاه خبري فناوري اطلاعات وارتباطات - حسين نعمتي معاون وزير و مديرعامل شرکت ملي پست در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمي و دانشگاهي خبرگزاري فارس درباره عملکرد کارپوشه ملي ايرانيان توضيح داد: سازمان فناوري اطلاعات ظرفيت بسيار مناسبي دارد و ما به دنبال اين بوديم که از اين ظرفيت استفاده کنيم چراکه  اين مجموعه يک مجموعه توسعه يافته است و عملا خودش نمي تواند فعاليت اجرايي داشته باشد.

وي افزود: به همين دليل توافق کرديم تا با همکاري يکديگر سامانه کارپوشه ملي ايرانيان را ايجاد کرده و از ظرفيت‌هاي سازمان فناوري اطلاعات استفاده کنيم.

استفاده از ظرفيت کارپوشه ملي ايرانيان

معاون وزير و مديرعامل شرکت ملي پست ايران در ادامه گفت: مي‌توانيم با اين سامانه برخي از سرويس‌هايي که در سطح شبکه پستي کشور وجود دارد را براي ارائه خدماتي به مردم آماده کنيم.

نعمتي تصريح کرد: قبض تلفن همراه و ثابت حذف شده است و سامانه کارپوشه ملي ايرانيان در نظر دارد به صورت پايلوت قبض الکترونيکي را در اختيار شهروندان قرار دهد.

وي خاطرنشان کرد: به اين ترتيب مردم مي توانند از آخرين وضعيت قبوض خود به صورت الکترونيکي مطلع شوند.

منبع: فارس

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو