یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

معاون سابق وزير ارتباطات:

شرايط توسعه وايمکس در کشور بايد توسط دولت فراهم شود

محامدپور

یکشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۴:۰۰


معاون سابق وزارت ارتباطات با اشاره به اظهارات وزير ارتباطات در خصوص خالي بودن 70 درصد ظرفيت وايمکس در کشور گفت: بايد مشکلات هزينه، کيفيت و قانوني اين فناوري حل شود تا مورد استقبال همگان قرار بگيرد.

وايمکس نيوز - کمال محامد پور در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به ظرفيت خالي سرويس وايمکس در کشور گفت: بايد دليل اين موضوع که چرا ظرفيت وايمکس به اندازه قابل قبول مورد استقبال قرار نگرفته است مورد بررسي قرار گيرد.
وي با تاکيد بر اينکه بايد شرايط اقتصادي اپراتورها مورد توجه قرار گيرد و شرايط فعاليت بخش خصوصي ايجاد شود، گفت: ارايه يک سرويس بايد از لحاظ فني، اقتصادي و کيفيتي مورد بررسي قرار گيرد.
وي افزود: قطعا سرويسي مورد استقبال در خواست کنندگان قرارمي گيرد که با قيمت مناسب، ارزان و کيفيت قابل قبول ارايه شود.
به گفته محامدپوراز لحاظ فني نيز لازم است مشکلات فني مربوط به اين سرويس ها برطرف شود تا از اين طريق شرايط بهره برداري از چنين شبکه هايي فراهم شود.
اين درحالي است که چندي پيش وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات اعلام کرد: 70 درصد ظرفيت وايمکس کشور هنوز خالي است و درخواستي براي آن نيامده است. به گفته رضا تقي پور توسعه خدمات وايمکس در کشور نياز به فرهنگ سازي دارد و تا کاربران هزينه خدماتي که دريافت مي کنند را نپردازند، اين امر ميسر نمي شود.

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو