شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

اتحادیه پیمانکاران مخابرات با اپراتورهای وایمکس وارد مذاکره می شود

وايمکس

دوشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۲:۰۰


رییس اتحادیه صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی، مشاوران و پیمانکاران صنعت مخابرات گفت: در حال مذاکره و تعامل با اپراتورهای وایمکس در کشور هستیم.

وایمکس نیوز - هوشنگ همتی در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه استراتژی این اتحادیه تعامل با اپراتورهای فعال در کشور است، افزود: تاکنون با بسیاری از اپراتورهای فعال حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات مذاکرات و تعاملاتی صورت گرفته است.
وی با اشاره به فعالیت اپراتورهای وایمکس در کشور گفت: تاکنون این اتحادیه با اپراتورهای وایمکس وارد مذاکره نشد است و از برنامه های آتی اتحادیه صادر کنندگان خدمات فنی و مهندسی صنعت مخابرات ایجاد تعاملات جدید با اپراتورهای وایمکس است.
وی گفت: این اتحادیه از اپراتورهای وایمکس می خواهد تا سهم منابع و تولیدات داخلی را در شبکه و سرویس دهی خود افزایش دهند و به جای استفاده از امکانات شرکت های خارجی از منابع تولیدی و اجرایی داخلی استفاده کنند.
وی با تاکید بر اینکه کارهای تخصصی باید توسط نیروها و منابع داخلی انجام شود، گفت: با استفاده از نیرو و تجهیزات داخلی، چنانچه شرکت های خارجی تمایلی به ادامه کار در پروژه های مخابراتی نداشتند با مشکلی مواجه نمی شویم.
وی افزود: در راستای ارایه سرویس با کیفیت نیازمند تجهیزات مناسب و مطمئن، طراحی مطلوب و خدمات فنی مهندسی پایدار هستیم که به نظر می رسد بخش خصوصی فعلی توان ارایه این خدمات را داشته باشد.
به گفته وی باید عمیات تخصصی در کشور توسط نیروهای تخصصی داخلی انجام بگیرد.
 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو