پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

با حکم مهندس آذری جهرمی

سعید کریم زاده به عنوان عضو هیأت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب شد


یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۹:۱۲


طی حکمی از سوی مهندس آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، سعید کریم زاده به مدت دو سال به عضویت در هیأت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب شدند .

تیک نیوز- در این حکم آمده است :
نظر به شایستگی و تجارب ارزشمندتان در امور مدیریتی و با استناد به ماده 16 اساسنامه و صورتجلسه مجمع عمومی عادی صاحبان سهام شرکت ارتباطات زیرساخت، به موجب این حکم جنابعالی را به مدت دو سال به سمت « عضو هیات مدیره شرکت زیرساخت» منصوب می‌نمایم.
امید است با اتکال به قادر متعال و رعایت اخلاق و تقوای الهی و با جدیت و تلاش وافر، خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم سرافراز ایران را سرلوحه کار خود قرار داده و در چارچوب اساسنامه، ضوابط و مقررات مربوطه جهت تحقق اهداف دولت تدبیر و امید موفق باشید.
کریم زاده از مدیران جوان حوزه ICT بوده که طی مدت 10 سال حضور مستمر در صنعت ارتباطات کشور در سمت های مختلف اجرایی و مدیریتی موفق به خدمت شده است .وی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی مالی و مدیریت ریسک از دانشگاه تهران و مولف کتاب در حوزه بازار سرمایه است .
از جمله سوابق ایشان می توان به نایب رئیس هیأت مدیره شرکت ایرانیان تاورز، معاون مالی و سرمایه انسانی، عضو هیات مدیره و مدیرعامل شرکت رایتل اشاره کرد .

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو