شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

یک مقام رگولاتوری:

همراه اول جریمه نشده است

رگولاتوري

سه شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۰:۰۰


یک مقام مسوول در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام خبر جریمه شدن همراه اول را تکذیب کرد.

وایمکس نیوز- یک مقام مسوول در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه خبر جریمه شدن همراه اول کذب است گفت: رگولاتوی تاکنون هیچ گونه نامه ای مبنی بر جریمه شدن شرکت ارتباطات سیار ایران ارسال نکرده است.

وی افزود: تمامی سهامداران شرکت های مخابراتی و ارتباطی تا زمانی که خبر از سوی مراجع مسوول تایید نشده است، اقدام به تصمیم گیری عجولانه نکند و این اولین باری نیست که افراد سودجو با انتشار اخبار دروغ سعی در پایین آوردن قیمت سهم و خریداری سهام با قیمت پایین دارند.

گفتنی است، مدیر سهام شرکت ارتباطات سیار نیز در گفت و گو با خبرگزاری فارس خبر جریمه 300 میلیارد تومانی همراه اول را تکذیب کرد.

مدیر امور سهام شرکت فرابورسی همراه اول شایعه جریمه 300 میلیارد تومانی این شرکت توسط کمیسیون تنظیم مقررات را قویا " تکذیب و به سهامداران توصیه کرد فقط به اطلاعات رسمی استناد کنند.

در پی بروز شایعاتی مبنی بر جریمه 300 میلیارد تومانی شرکت همراه اول در بازار سهام،‌ رضا داور پناه با بیان این مطلب گفت: چنین شایعه بی اساسی را ما هم شنیده ایم که قویا " صدور هر گونه مکاتبه ای از سوی کمیسیون تنظیم مقررات" را تکذیب می کنم.
وی ادامه داد: در این میان از سهامداران و اهالی بازار سرمایه هم درخواست می شود فقط به اخبار و اطلاعات رسمی شرکت همراه اول یا سازمان بورس توجه کنند. طبق مقررات موجود ، ‌این شرکت به مانند همه شرکت های حاضر در بازار سهام متعهد است هر گونه تغییراتی که منجر به تغییر در پیش بینی سود هر سهم شرکت می شود را به سازمان بورس اعلام و شفاف سازی کند.
 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو