جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

توسط مخابرات؛

سرویس تلفن یار از اول آذر ماه راه اندازی می شود

گوشي تلفن

دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳:۵۲


مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: سرویس تلفن یار با هدف ارائه تمام خدمات مخابراتی مورد نیاز در محل کار یا سکونت مشترکان، اجرایی می شود.

تیک نیوز- مجید صدری با بیان اینکه از اول آذرماه سرویس تلفن یار به صورت ارائه خدمات مخابراتی در محل مشتری، در مخابرات منطقه ۲ تهران به صورت پایلوت راه اندازی می شود، افزود: این سرویس با هدف ارائه تمام خدمات مخابراتی مورد نیاز در محل کار یا سکونت مشتریان اجرایی می شود.

وی افزود: در طرح فوق مشتریان این منطقه با تماس با سامانه های ۲۰۲۰ یا ۲۰۱۱۷ از تمام خدمات مورد نیاز در حوزه های تلفن ثابت و دیتا با اعزام کارشناس در محل بهره مند می شوند. بر اساس این طرح رفع خرابی تلفن ثابت ، اصلاح سیم کشی ساختمان، تنظیم مودم و سایر خدمات مخابراتی به درخواست مشتری صورت می پذیرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تاکید کرد: این سرویس از اول آذرماه به صورت آزمایشی در مخابرات منطقه ۲ تهران و پس از اجرای موفق در سایر مناطق مخابراتی تهران و استانها به مرور اجرا خواهد شد.

صدری با بیان اینکه این سرویس با هدف افزایش رضایت و بهبود تجربه مشتری ارائه می شود ، افزود: تعرفه خدمات نیز بر اساس مصوبات سازمان تنظیم مقررات در صورتحساب مشترک لحاظ می شود.

وی با تشریح اهمیت توجه حداکثری به مشتریان و ارائه بهترین خدمات در شرایط حال حاضر گفت: با راه اندازی این سرویس جدید گام دیگری در تحقق و پیمودن مسیر مشتری مداری و ارائه خدمات به مشتریان انجام می شود.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو