پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

انتصابات جدید در وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات

معارفی و بنایی

دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳:۵۴


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با صدور احکام جداگانه‌ای معاونان جدید برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و همچنین توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را منصوب کرد.

تیک نیوز- محمدجواد آذری جهرمی با صدور حکمی فرهاد معارفی معاون سابق توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع را به سمت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی منصوب کرد.

در حکم وزیر ارتباطات خطاب به معاون جدید برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی آمده است: جناب آقای فرهاد معارفی، نظر به تعهد شایستگی و تجارب ارزشمندتان در امور مدیریتی، ضمن تشکر از تلاش‌های صادقانه و قابل‌توجه جنابعالی در سمت معاونت توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع، به‌موجب این حکم شما را به سمت «معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی» منصوب می‌نمایم.

آذری جهرمی در ادامه تأکید کرد: انتظار دارم اقدامات مؤثر و ارزشمندی که در زمان تصدی جناب آقای مهندس موثقی پیگیری شده به ویژه در دو حوزه شبکه ملی اطلاعات و برنامه فضایی صلح آمیز  با جدیت دنبال و به سرانجام برسانید. امید است با اتکال به خداوند متعال و رعایت اخلاق و تقوای الهی با جدیت و تلاش وافر خدمتگزاری به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم سرافراز ایران را سرلوحه کار خود قرار داده و در جهت تحقق اهداف دولت تدبیر و امید موفق باشید.

همچنین وزیر ارتباطات در حکم دیگری سجاد بنابی، نایب‌رئیس شرکت ارتباطات زیرساخت را به سمت سرپرست معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع منصوب کرد.

در حکم آذری جهرمی خطاب به سرپرست جدید معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع آمده است: جناب آقای مهندس سجاد بنابی، نظر به شایستگی و تجارب ارزشمندتان در امور مدیریتی به‌موجب این حکم جنابعالی را به «سمت سرپرست معاونت توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع» منصوب می‌نمایم. امید است با اتکال به خداوند متعال و رعایت اخلاق و تقوای الهی با جدیت و تلاش وافر خدمتگزاری به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم سرافراز ایران را سرلوحه کار خود قرار داده و در جهت تحقق اهداف دولت تدبیر و امید موفق باشید

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال

نظرات ارسال شده :

رضا لالی پنج شنبه ۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱:۴۰
خوب بود
۰          ۰

اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو