شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

عرضه دو مدل ارزان جدید گوشی‌های گلکسی

گوشی

پنج شنبه ۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۲:۱۳


سامسونگ از عرضه دو گوشی جدید ارزان قیمت از سری گلکسی به نام‌های گلکسی ای ۲۱ و گلکسی ای ۰۲ اس خبر داده است.

تیک نیوز- هر دو گوشی علیرغم قیمت پایین دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری هستند که انرژی لازم برای فعالیت آنها را برای بیش از یک روز تأمین می‌کند.

هر دو گوشی قرار است در سال ۲۰۲۱ به بازار بیایند. گلکسی ای ۱۲ دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی اچ دی پلاس و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است. بدنه این گوشی هم از جنس پلی کربنات است. در پشت این گوشی ۴ دوربین قرار گرفته است دقت دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسل و دقت سه دوربین بعدی به ترتیب ۵، ۲ و ۲ مگاپیکسل است.

گفته می‌شود پردازنده اصلی این گوشی هلیو پی ۳۵ ساخت مدیاتک است. سرعت برخی هسته‌ای این تراشه ۲.۳ گیگاهرتز و برخی دیگر ۱.۸ گیگاهرتز است. این گوشی با ۳، ۴ و ۶ گیگابایت رم و ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. حداقل قیمت این گوشی ۱۷۹ یورو و حداکثر قیمت آن ۱۹۹ یورو است.

در مقابل گلکسی ای ۰۲ اس دارای نمایشگر اچ دی پلاس و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی است. در پشت این گوشی هم سه دوربین ۱۳، ۲ و ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است. پردازنده اصلی این گوشی هنوز اعلام نشده است. ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی از جمله دیگر امکانات این گوشی است. البته امکان نصب حداکثر یک ترابایت حافظه بر روی گوشی مذکور وجود دارد. این گوشی هم دارای فناوری شارژ سریع بوده و قیمت آن ۱۵۰ یورو است.

منبع: مهر

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو