جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

اولویت های هیات مدیره‌ی جدید شرکت مخابرات تبیین شد

دکترمحمودزاده

پنج شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳:۲۳


رییس جدید هیات مدیره‌ی شرکت مخابرات ایران، گفت: افزایش سهم بازار و توجه به سود مناسب و تحقق رضایت مندی مشتری از اولویت های هیات مدیره‌ی شرکت مخابرات خواهد بود.

تیک نیوز- دکتر محمودزاده در جلسه‌ای ویدئوکنفرانسی که با حضور اعضای هیات مدیره و مدیرعامل و مدیران کل ستادی و مدیران مناطق مخابرات برگزار شد، ضمن تشکر از مدیرعامل و اعضای قبلی هیات مدیره‌ی شرکت مخابرات، با اشاره به شخصیت تعاملی و منطقی مهندس سلطانی، مدیرعامل جدید شرکت مخابرات، اظهار داشت: ایشان یکی از افراد با سابقه دیرینه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و دارای روحیه تعاملی و تاثیرگذار و اهل تعامل و با دانش هستند.

وی در ادامه با اشاره به لزوم توجه به ذی نفعان، تاکیدکرد: افزایش سهم بازار و توجه به سود مناسب و تحقق رضایت مندی مشتری از اولویت های هیات مدیره فعلی است.

دکتر محمودزاده با اشاره به لزوم تحلیل رقبا و توجه به آینده در حوزه ارتباطات گفت: باید به سمت تضمین درآمد و افزایش آن به همراه اولویت بندی و برنامه ریزی بلندمدت، میان مدت و کوتاه مدت برویم و در این مسیر تمام اعضای هیات مدیره و مدیرعامل همراه و همدل هستند.

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران ضمن تاکید مجدد بر برنامه ریزی راهبردی افزود: توجه به شفافیت و روند تکنولوژی و توسعه خدمت رسانی مناطق مخابراتی و افزایش سوددهی آن ها در رسیدگی به مشتریان و ارایه خدمات به تمام هموطنان بسیار موثر است و در مسیر تحقق سرویس دهی مناسب به تمام مشتریان به همراه توجه به موضوع سودآوری وپیشرفت شرکت، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو