جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

آسیاتک از طرح دمو رایگان استفاده از زیرساخت ابری خود رونمایی کرد

آسیاتک

جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۹:۰۰


رایانش ابری روشی امن، مطمئن برای کسب و کارهایی است که به دنبال بهترین و کم هزینه ترین روش جهت مدیریت زیرساخت های فناوری اطلاعات خود میگردند. به همین دلیل بسیاری از کسب و کارها برای بهبود خدمات و ارتقاء سطح کاری خود و همچنین بهره مندی از مزایای این تکنولوژی به استفاده از خدمات زیر ساخت ابری روی آورده اند.

تیک نیوز- شرکت انتقال داده های آسیاتک به عنوان بزرگترین و برترین شرکت ارایه دهنده خدمات ابری در لایه IaaS، پایه ای ترین و کاربردی ترین سطح این خدمات، از طرح دمو رایگان استفاده از زیر ساخت ابری خود رونمایی کرد.

خدمات ابری آسیاتک با بهره گیری از سروهای قدرتمند و پیشرفته، به روز ترین پلتفرم های ابری، همراه با تنوعی مثال زدنی از افزونه های ابری، امکان بهره گیری و ارتقاء زیر ساخت های مورد نیاز کسب و کارها را فراهم کرده است. با استفاده از زیرساخت ابری آسیاتک، کسب و کارها می توانند از مزایایی همچون: مقیاس پذیری و سفارشی سازی، میزبانی در ممتاز ترین مرکز داده ایران (برج میلاد و آزادگان)، ترافیک نامحدود و پهنای باند بالا و ... بهره مند شوند.

در این طرح ویژه، جهت آشنایی هرچه بیشتر و تجربه‌ای واقعی از بکارگیری این خدمات در کسب‌ و‌ کارها، آسیاتک دمو رایگان استفاده از خدمات ابری خود را در اختیار علاقه مندان، صاحبان و تصمیم گیرندگان کسب ‌و‌ کارها قرار داده است.

 برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 91015555 تماس گرفته یا به صفحه اختصاصی دمو رایگان خدمات ابری مراجعه کنید.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو