جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

جهرمی اعلام کرد

ماه آینده لایحه رهایی از شر انحصار مخابرات به مجلس ارایه می‌شود

جهرمی

پنج شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۳:۲۹


وزیر ارتباطات از ارایه لایحه خارج کردن مخابرات از انحصار به مجلس شورای اسلامی در ماه آینده خبر داد.

تیک نیوز- محمدجواد آذری جهرمی در مراسم یلدای کارآفرینی گفت: باید بپیذریم زیرساخت توسعه اینترنت خانگی‌مان خوب نیست اما زیرساخت موبایل در کشور خوب است و بار اینترنت خانگی روی شبکه موبایل می‌افتد.

او افزود: شبکه فعلی اینترنت ثابت پاسخگوی ترافیک فعلی نیست که آن هم به انحصار مخابرات برمی‌گردد. از همین رو لایحه آن را آماده کرده‌ایم و ماه آینده به مجلس ارایه خواهد شد تا برای همیشه از شر انحصار مخابرات خلاص شویم.
 
جهرمی اظهار داشت: وقتی اینترنت مشکل دارد یا اینترنت شهروندی وصل نمی‌شود، مطلبی هم نثار ما می‌کنند و ما هم نوش‌جان می‌کنیم اما واقعیت این است که وضعیت کیفی شبکه را پایش می‌کنیم و در شش هزار نقطه از سراسر کشور، کیفیت به صورت لحظه‌ای بررسی می‌شود.
 
وی گفت: مشکل عمومی در کیفیت شبکه وجود ندارد اما ممکن است در یک منطقه‌ای یک سایت موبایل قطع شود. حتی تلگرام هم که فیلتر است، وقتی از دسترس خارج می‌شود، مردم در توئیتر به ما بد و بیراه می‌گویند.
 
پنجمین یلدای‌کارآفرینان‌استارتاپی ‌ایران، در روزهای ۲۶ و ۲۷ آذرماه ۱۳۹۹ از ساعت ۱۹ تا ۲۳ و به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود.
در این همایش مدیران استارتاپ­های بزرگ و کوچک، صندوق­های خطرپذیر، شتاب­دهنده­ ها، فضای کار اشتراکی، استارتاپ استودیوها و فعالان استارتاپی گردهم آمده اند تا وضعیت اکوسیستم استارتاپی ایران را در سالی که گذشت، ارزیابی و افق­های سال بعد را ترسیم کنند.
 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو