سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا:

هیچ مجوزی برای تعطیلی آموزش مجازی صادر نشده است

رییسی

یکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹:۴۵


دکتر علیرضا رئیسی گفت: تعطیلی آموزش مجازی به هیچ وجه جزو مصوبات ستاد کرونا نیست و هیچ مجوزی برای تعطیلی آموزش مجازی از سوی ستاد ملی داده نشده است.

تیک نیوز- دکتر علیرضا رئیسی در یک برنامه تلویزیونی گفت: خوشبختانه از این هفته همه استان‌ها از وضعیت قرمز خارج شدند و گیلان هم هیچ شهر قرمزی ندارد و روند بیماری در این استان هم نزولی است. از ۱۶ شهرستان استان گیلان، ۶ شهرستان زرد و ۱۰ شهرستان نارنجی هستند.

وی افزود: بر اساس معیارهای ارزیابی فعلا در سطح کشور شهر قرمزی نداریم. ۲۰۵ شهر نارنجی و ۲۴۳ شهر زرد است، رویکرد جدید ما رصد روزانه شهرهاست و به محض این‌که آمار افزایش یابد، تذکر و هشدار خواهیم داد تا مراقبت‌ها افزایش یاید.

وی درباره تعطیلی آموزش مجازی مدارس استان تهران، گفت: تعطیلی آموزش مجازی به هیچ وجه جزو مصوبات ستاد کرونا نیست و هیچ مجوزی برای تعطیلی آموزش مجازی از سوی ستاد ملی داده نشده است. آموزش مجازی ارتباطی با بیماری کرونا ندارد.

روز شنبه مسعود ثقفی سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران درجمع خبرنگاران درفضای مجای از نام گذاری ۳۰ آذر و یک دی به نام روزهای «بدون تبلت، تلفن همراه و رایانه» نام برده و از تعطیلی آموزش و پرورش پایتخت دراین دو روز خبر داده بود.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو