یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تسهیلات ارزان قیمت به شرکت‌های آی تی استان همدان پرداخت می‌شود

مجتبی ساکی

سه شنبه ۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۴:۰۶


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همدان گفت: ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات با هدف رونق کسب و کار به شرکتها و فعالان حقیقی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان پرداخت می‌شود.

تیک نیوز- مجتبی ساکی اظهار داشت: شرکت های نوپا و غیرنوپای فعال حوزه ارتباطات و فناوری استان می‌توانند از این تسهیلات کم بهره استفاده کنند.

او گفت: متقاضیان باید پس از تکمیل طرح کسب و کار خود در سامانه «ایران نوآفرین» نام نویسی کرده و با راهنمایی و مشاوره کارشناسان اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همدان برای معرفی به بانک های عامل در سامانه ای که پیش بینی شده اقدام کنند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همدان افزود: این تسهیلات ذیل ضوابط کلی طرح ها، به منظور اجرایی سازی ماده ۵ آیین نامه اجرایی بند ب تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۳۹۸ از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان همدان اختصاص یافته است.

او اضافه کرد: در حال حاضر پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان به کسب و کارهای غیرنوپا با نرخ ۶ درصد در اولویت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار دارد.

ساکی گفت: همچنین تسهیلات تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان به کسب و کارهای نوپا با نرخ پنج درصد پرداخت می‌شود و اشخاص حقیقی فعال در حوزه فاوا نیز می‌توانند از تسهیلات پانصد میلیون ریالی بهره‌مند شوند.

به گفته وی، چنانچه در پرداخت این تسهیلات عملکرد خوبی داشته باشیم، می‌توانیم مبالغ بیشتری برای تقویت و توسعه شرکت های فعال در حوزه فاوا جذب کنیم.

 مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همدان خاطرنشان کرد: در سال های اخیر دولت توجه ویژه‌ای به حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات داشته و به شیوه های مختلف آنها را تحت حمایت خود قرار داده است.

منبع: ایرنا

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو