یکشنبه ۴ آذر ۱۴۰۳

مرکز مطالعات راهبردی و اقتصاد دیجیتال در پژوهشگاه ICT ایجاد شد

شیخ حسنی

چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۶:۲۱


با انتصاب علی شیخ حسنی، مرکز مطالعات راهبردی و اقتصاد دیجیتال با تعریف ۵ ماموریت و اقدام کلی در پژوهشگاه ارتباطات و فناروی اطلاعات ایجاد شد.

تیک نیوز- وحید یزدانیان رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتصاب علی شیخ حسنی به سمت سرپرست مرکز مطالعات راهبردی و اقتصاد دیجیتال این پژوهشگاه به تصویب نامه هیات امنای پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات جامه عمل پوشاند.

اهم برنامه های مورد انتظار از این مرکز در ۵ محور تعیین شده است.

۱- اهتمام به پیشنهاد و پیاده سازی ساختار متناسب با فعالیت های مرکز مطالعات راهبردی و اقتصاد دیجیتال و تسریع در روند تحولات مرتبط.

۲- توسعه تعاملات با نهادهای سیاستگذار بخش ICT به ویژه ستاد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات.

۳- تسهیل در ارائه خدمات مشاوره به شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه وزارت ارتباطات با تاکید و تدوین اسناد جامع و راهبردی آنان.

۴- استفاده حداکثری از ظرفیت جوانان و بانوان ارزشمند در مطالعات راهبردی مرتبط با مفاهیم نوین اقتصاد دیجیتال.

۵- توسعه همکاری های مشترک با دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو