دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

شکایت یک کاربر هم می تواند باعث تعلیق پروانه اپراتور شود

اصغريان

شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۳:۰۰


یک مقام مسوول در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: شکایت حتی یک کاربر سرویس های فناوری اطلاعات نیز می تواند پروانه اپراتورهای ارایه دهنده این خدمات را با مشکل تعلیق یا اخطار مواجه کند.

وایمکس نیوز - علیرضا اصغریان در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به مکانیزم دریافت و درخواست شکایت مردم از اپراتورهای فناوری اطلاعات و ارتباطات و جزییات این سامانه گفت: کاربران سرویس های ارتباطی با مراجعه به سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی می توانند نسبت به ارایه شکایت از اپراتورهای ارایه دهنده خدمات اقدام کنند و یا آنکه به صورت تلفنی با منطقه و یا حوزه این سازمان تماس گرفته و حتی می توانند شکایت خود را به صورت مکتوب فکس کنند.
مدیرکل نظارت بر سرویس های فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به کاربران این سرویس های پیشنهاد کرد که ابتدا شکایت خود از اپراتورها را به اپراتورهای مربوطه ارایه دهند و درصورت پاسخگویی نامناسب مراتب را با رگولاتوری در میان بگذارند.
اصغریان گفت: 90 درصد اعتراضات مشتریان از سرویس های فناوری اطلاعات زمانی که به اپراتور مراجعه می کنند حل می شود و تنها 10 درصد این شکایات نیاز به پیگیری رگولاتوری دارد.
این مقام مسوول در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: در صورتی که شکایات کاربران از ارایه دهندگان سرویس های فناوری اطلاعات و ارتباطات از طریق سالن های مانیتورینگ امکان پذیر باشد در همان زمان رسیدگی شده و به اپراتور مربوطه ارجاع می شود؛ در این مواقع اپراتور موظف خواهد بود حق و حقوق مشتری را پرداخت کند.
اصغریان در مورد بیشترین شکایات از سرویس های فناوری اطلاعلات نیز گفت: فراوانی و تجمع شکایت نداریم و تنها در برخی موارد این شکایات به اطلاع رسانی نامناسب کاربران از سرویس های ارایه شده، زمان راه اندازی سرویس، نبود قیمت مناسب و مستردکردن مبالغ پرداخت شده مربوط می شود. در بحث کیفیت نیز بیشترین شکایات مربوط به قطع و وصلی سرویس و رفتار نامناسب برخی اپراتورها عنوان شده است.
مدیرکل نظارت بر سرویس های فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: زمانی که اعتراض ارایه شده از سوی کاربر به حق باشد به اپراتور اعلام می شود و حتی ممکن است این شکایت منجر به تعلیق یا اخطار پروانه فعالیت اپراتور شود.

 

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو