جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

حمید افشار به عنوان رییس جدید دفتر مرکزی حراست شرکت مخابرات ایران منصوب شد

مخابرات

یکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷:۰۶


مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در مراسم تودیع و معارفه مدیران حراست گفت : آموزش و ارتقاء آگاهی در برابر مخاطرات باید در بین تمامی مدیران و کارکنان جاری باشد تا بتوانیم همواره به طور شایسته از تمامیت شرکت مخابرات ایران صیانت کنیم.

تیک نیوز- اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران که در آیین معارفه رییس جدید دفتر مرکزی حراست شرکت سخن می گفت، با بیان این مطلب گفت:  "تقویت امور حراست و حفاظت" را به عنوان هدف اصلی این حوزه برشمرد و خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی که همواره با تهدیدات از سوی دشمنان مواجه هستیم، حراست و حفاظت در شرکت باید تقویت شود.

 
وی صیانت از تمامیت شرکت را به دو بخش بیرونی و درونی تقسیم کرد و اظهار داشت: حراست از امنیت شبکه مخابراتی کشور در بخش بیرونی و صیانت از نیروی انسانی در مقابل تعرضات و تهدیدات نیز به عنوان بخش درونی شرکت باید همواره مورد توجه واقع و حتی بیشتر از گذشته به آن پرداخته شود.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، فرهنگ سازی را لازمه پیاده سازی تفکر مطلوب در بخش حراست از کیان شرکت دانست و بیان کرد: با فرهنگ سازی مناسب و همکاری مطلوب بین بخشی، باید تفکر حراست و حفاظت در بدنه شرکت نهادینه شود.
 
سلطانی در پایان این مراسم، آقای حمید افشار را به عنوان رییس جدید دفتر مرکزی حراست شرکت مخابرات ایران معرفی و از تلاش های ارزنده آقای میثم یدی آزمایی، رییس پیشین این حوزه تقدیر کرد.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال

نظرات ارسال شده :

علی برومند چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰:۰۰
از شماره ۷۶۷۹۲۹۰۳ با عنوان همراه اول با بنده تماس گرفته شد و با وعده اینترنت یکساله به قیمت دولتی و یک عدد سیمکارت اعتباری با ۴ شماره آخر خط ثابت آدرس منزل گرفتند و یک بسته که سیمکارت تاریخ مصرف گذشته را با پیک فرستادند و مبلغ ۳۶۰۰۰۰ هزار تومان گرفتند اصلا از طرف همراه اول نبوده و یک امور مشترکین در ستارخان است و در تماسی گرفتم شروع به فحاشی کردند و گفتند هیچ پولی پس داده نمیشود .
۰          ۱

پدرام محمودی یکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۷:۲۵
با عرض سلام و خسته نباشید بیشتر از دوماه است تلفن منزل ما قطع میشود و پس از اعلام گزارش خرابی تلفن وصل میشود مشکل این است هنگامی که تلفن ثابت قطع می شود بارها کابل های تلفن داخل ساختمان توسط متخصصین چک میشود اما موردی نیست و پس از اعلام گزارش خرابی بعد دو الی سه ساعت تلفن وصل می شود و وقتی به مسول مخابرات این موضوع را مطرح میکنیم تنها جوابی که میدهند میگویند مشکل از ساختمان و جالب این است هنگامی که تلفن ثابت قطع است کسی اگر زنگ بزند با بچق اشغال مواجه می شود. و موردی دیگر اگر مشکل از داخل ساختمان است چرا به محض اینکه اعلام خرابی میکنیم مشکل از مخابرات حل می شود و قبض تلفن ثابت هم که سر به فلک میکشه.
۰          ۰

نیما مجرد دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱:۲۱
با سلام بنده واقعا برای مخابرات وزارت ارتباطات و فناوری آوری و حراست این مجموعه متاسفم.مشکلی برای بنده به وجود آمده ولی متاسفانه هیچ مرجعی برای رسیدگی در این زمینه وجود ندارد و تمامی شماره تماسهای موجود مسدود میباشد
۰          ۰

پناهجو چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۵:۳۳
با سلام از حراست شرکت خواستاریم در انتصاب مدیران مناطق استان تهران افراد تنها وجهه اسلامی و کارایی مد نظر نباشد و منش رفتاری یک مدیر با پرسنل و نوع ادب اجتماعی و اداب معاشرت نیز مورد ارزیابی قرار گیرد تا شخص اتخابس وجهه قابل توجیهی برای پرسنل باشد و از اینطریق همدلی ها و بهروری بالا رود
۱          ۱

بی نام چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۴:۰۰
سلام ای کاش حراست شرکت جنبه بیرونی شرکت فقط مهم نباشد بلکه در داخل شرکت نیز به رفتار مدیران بالا دست به زیر دستان خصوصا خانم ها علی الخصوص مناطق بویژه منطقه ۷ که با بغض و از روی عناد مدیران کل حرمت بعضی خانم ها را نگه داشته و با بکار بردن الفاظ در غیاب برخی و نیز سلب امتیاز بدون توجه به کارایی و فقط سلایق شخصی اعمالشده و هیچ کسزهم حق اعتراض نداشته و یک محیط خفقان و بی انگیزه را ایجاد میکند
۱          ۱

اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو