پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

انتشار فراخوان مشارکت در مسابقات جهانی WSIS ۲۰۲۱

wsis

یکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳:۲۶


مسابقات جهانی WSIS ۲۰۲۱ با هدف ارزیابی پروژه‌ها و فعالیت‌هایی که از فناوری‌ اطلاعات و ارتباطات جهت توسعه پایدار استفاده شده است، برگزار می‌شود.

تیک نیوز- روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان فناوری اطلاعات ایران اعلام کرد: اتحادیه جهانی مخابرات هر ساله اجلاسی را با عنوان اجلاس جهانی جامعه اطلاعاتی برگزار می‌کند که در آن شرکت‌کنندگان در خصوص محورهای مختلفی در زمینه افزایش کمی و کیفی زیرساخت‌های فناوری اطلاعات به ارائه دیدگاه‌ها و آخرین دستاوردهای خود می‌پردازند.

 
به‌موازات این اجلاس هرساله مسابقه‌ای با حضور شرکت‌کنندگانی از کشورهای مختلف برگزار می‌شود. مسابقه WSIS در پاسخ به تقاضای ذینفعان WSIS جهت ایجاد مکانیزمی اثربخش برای ارزیابی پروژه‌ها و فعالیت‌هایی که از فناوری‌ اطلاعات و ارتباطات جهت پیشبرد توسعه پایدار استفاده می‌کنند، ایجاد شده است. لازم به ذکر است که در سال 2020، تعداد 9 پروژه ایرانی کاندیدای دریافت جایزه شدند و در سال 2019 نیز کشور ایران در زمینه علوم الکترونیک موفق به دریافت جایزه شد .
 
حال با توجه به برنامه اجلاس برای سال 2021 ، فراخوان مشارکت در دهمین دوره از این مسابقه برای کشورهای عضو ارسال‌شده است. این اجلاس تاریخ 17 تا 21 می 2021 (27 تا 31 اردیبهشت 1400) برگزار می‌شود.علاقه‌مندان جهت مشارکت در این مسابقه می‌توانند به آدرس www.wsis.org/prizes مراجعه نمایند.
 
آخرین مهلت ارسال پروژه ها: 25 ژانویه 2021 مصادف با 6 بهمن 1399

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو