شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تشریح آخرین تصمیمات درباره نحوه برگزاری مدارس در ترم جدید

خسرو ساکی

دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۷:۵۷


خسرو ساکی گفت: هنوز وضعیت کرونا در کشور مشخص نیست و به واکسن این بیماری دسترسی نداریم. با این تفاسیر نمی‌توان درباره نحوه برگزاری مدارس تصمیم جدید اتخاذ کرد.

تیک نیوز- هم‌اکنون میزان مرگ و میرهای کرونایی در کشور کاهش یافته است. هرچند مدارس همچنان به شکل غیرحضوری و در مناطق روستایی و ایلات و عشایر مدارس به شکل حضوری و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار می‌شود. در این شرایط که وضعیت بسیاری از شهرهای کشور از قرمز به زرد تغییر پیدا کرده است می‌طلبد تا وضعیت برگزاری مدارس با توجه به شرایط روز مورد بررسی قرار بگیرد.

خسرو ساکی، رییس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزش وزارت آموزش و پرورش گفت: هم‌اکنون روال برگزاری کلاس‌های درس همچون ترم گذشته است. امتحانات هم بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده برگزار شد.

او درباره نحوه برگزاری کلاس‌ها در ترم آینده افزود: با توجه وضعیت شکننده کرونا در کشور نمی‌توان از هم اکنون برای ماه‌های آینده برنامه‌ریزی کرد.

ساکی تاکید کرد: هنوز وضعیت کرونا در کشور مشخص نیست و به واکسن این بیماری دسترسی نداریم. برخی از مسئولان امر هم از شیوع موج جدید کرونا در کشور خبر می‌دهند. با این تفاسیر نمی‌توان درباره نحوه برگزاری مدارس تصمیم جدید اتخاذ کرد.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو