پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

ارتقای ۲۱ سایت تلفن همراه در شهرستان مرزی بانه

حکمت

یکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۴:۰۳


مدیر مخابرات منطقه کردستان از ارتقای ٢١ سایت تلفن همراه به تکنولوژی‌های ۳G و ۴G در نقاط شهری و روستایی شهرستان بانه خبرداد.

تیک نیوز- آزاد حکمت،مدیر مخابرات منطقه کردستان ارتقا سایت‌های تلفن همراه در شرایط کرونایی به منظور ارائه خدمات بهتر به مشتریان را ضروری دانست وگفت:ارتقا ٢١ سایت تلفن همراه به تکنولوژی‌های ۳G و ۴G در نقاط شهری و روستایی شهرستان بانه گامی مؤثر در ارتقا کیفیت ارائه خدمات به مشتریان است.

اوافزود: افزایش سرعت اینترنت، ارتقا کیفیت خدمات تلفن همراه به منظور رعایت اصل مشتری مداری از جمله اهداف اجرای این پروژه است.

حکمت بیان کرد: از آنجایی که محدودیت‌های ایجاد شده در شرایط کرونایی موجب فعالیت بخش قابل توجهی از جامعه در بستر مخابراتی و فضای مجازی شده تحقق این مهم موجب رضایتمندی و جلب اعتماد مشتریان نسبت به تعهدات مخابرات شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان افزود: فعالیت دانش آموزان، دانشجویان، فعالیت‌های اقتصادی و کسب و کار‌های آنلاین در بستر فضای مجازی از نمونه‌های بارز نقش خدمات مخابراتی در زندگی روزمره مردم است و برای رضایتمندی مخاطبان در این عرصه تمام امکانات و تجهیزات را بسیج کرده ایم.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو