جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

الکامپ دانش آموزی یک روز تمدید شد / آخرین جزئیات از نمایشگاه الکامپ استارز

الکامپ استارز

پنج شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۳:۵۲


محمدباقر اثنی عشری توضیحاتی را پیرامون برگزاری نمایشگاه الکامپ استارز و اعلام برندگان ارائه کرد.

تیک نیوز- محمدباقر اثنی عشری رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشوردرباره جزئیات نمایشگاه الکامپ استارز امسال که به صورت مجازی برگزار می شود اظهار کرد: چون امسال الکامپ و الکامپ استارز حضوری نداشتیم، بخش مسابقه الکامپ را به صورت مجازی برگزار کردیم.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور با بیان اینکه در حال حاضر ۳ روز است که نمایشگاه برگزار شده و استقبال خوبی از آن صورت گرفته است گفت: از تمام استان‌ها برای شرکت در این مسابقه حضور داشتند.

او با اشاره به اینکه امروز روز آخر الکامپ استارز است و کارهای جوانان بسیار مناسب بود ادامه داد: بخشی تحت عنوان مسابقه دانش‌آموزی امسال برگزار شد و دبیرستانی‌ها و ... که سازمان فناوری اطلاعات از آن‌ها حمایت می‌کند، در مسابقه شرکت کردند. اثنی‌عشری بیان کرد: ما برای الکامپ دانش آموزی نمایشگاه را یک روز تمدید کردیم و فردا صبح تا ظهر ارائه‌های الکامپ دانش‌آموزی خواهد بود.

رئیس سازمان نصر کشور درباره اختتامیه نمایشگاه الکامپ استارز اظهار کرد: فردا نتایج و برندگان بخش استارز را اعلام می‌کنیم، اما چون جوایز از طریق سازمان فناوری اطلاعات و معاونت علمی ریاست جمهوری پرداخت می‌شود، مراسم اختتامیه‌ جداگانه‌ای را در هفته‌های آینده خواهیم داشت. وی بیان کرد: در این مراسم جوایز با حضور خود نهادهای دولتی مرتبط به افراد داده می‌شود.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو