جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

در صورت عدم قبول قوانین واتساپ، حساب شما حذف خواهد شد

واتساپ

یکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۲:۳۸


شرکت فیسبوک اعلام کرد حساب کاربری افرادی که قوانین جدید واتساپ را قبول نکنند، حذف خواهد شد.

تیک نیوز- در ماه ژانویه، واتساپ با اعلام اینکه کاربرانش را مجبور به موافقت با شرایط و ضوابط جدید در مورد سیاست حفظ حریم خصوصی خود می‌کند، با واکنش گسترده‌ای روبرو شد. این سیاست به روزرسانی شده، باعث شد که مردم فکر کنند فیس بوک محتوای گپ هایشان را دریافت می‌کند.

به هر حال، پس از کوچ کاربران به سمت پیامرسان‌های دیگر که در واقع از امنیت بیشتری نسبت به واتساپ برخوردار بودند، شرکت واتساپ تغییرات را تا تاریخ ۱۵ ماه مه به تعویق انداخت. لازم به ذکر است سیاست جدید در ابتدا قرار بود از ۸ فوریه اجرا شود.

با قبول نکردن شرایط جدید واتساپ چه اتفاقی می‌افتد؟

ممکن است از خود بپرسید که اگر ماه مه میلادی بیاید و با شرایط و ضوابط جدید موافقت نکنید چه اتفاقی می‌افتد؟

امروز شرکت واتساپ فقط این نکته را توضیح داده که اگر بعد از ۱۵ مه شرایط جدید را رد کنید، برای چند هفته، همچنان می‌توانید تماس و اعلان‌ها را دریافت کنید، اما نمی‌توانید پیام‌ها را از برنامه بخوانید یا ارسال کنید.

در هر حال فعلا مشخص نیست که پس از آن چه اتفاقی می‌افتد، اما واتساپ سیاست جدیدی برای حذف حساب‌هایی دارد که ۱۲۰ روز غیرفعال هستند، دارد و اگر قوانین جدید را رد کنید احتمالا به همین ترتیب حساب شما هم حذف می‌شود. بر خلاف تصور عموم، واتساپ سال‌ها است که داده‌های خود را با فیس بوک به اشتراک می‌گذارد، تنها چیز‌های جدیدی که پس از این به روزرسانی واتساپ به فیس بوک می‌فرستد، داده‌های پرداخت و معامله است.

با آغاز سال جاری میلادی، واتساپ به دلیل به روزرسانی سیاست حریم خصوصی خود، حدود ۴۰۰ میلیون کاربر را در هند که بزرگترین بازار برای این پیامرسان است از دست داد.

منبع: yjc

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو