جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

۳۵ هزار نفر از مردم بشاگرد به اینترنت متصل شدند

شبکه جهانی وب

چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱:۴۸


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ۳۵ هزار نفر از مردم شهرستان بشاگرد با بهره برداری از سایت های ایرانسل به شبکه جهانی وب دسترسی پیدا کردند.

تیک نیوز-محمدجواد آذری جهرمی روز چهارشنبه در آیین بهره‌برداری از طرح‌های ارتباطی حوزه روستایی هرمزگان که به صورت ویدئو کنفرانسی در استانداری هرمزگان برگزار شد، اظهار داشت: همکاران فنی در مدت ۴ ماه اقدام مهمی برای محرومیت زدایی از بشاگرد و برقراری عدالت ارتباطی انجام دادند.

 
وی باگرامیداشت یاد و خاطر حاج عبدالله والی تلاش زیادی برای محرومیت زدایی در بشاگرد انجام دادند ادامه داد: پوشش بشاگرد از متوسط کشوری بالاتر رفته و می‌توان گفت بشاگرد از محرمیت ارتباطی خارج شده است.
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ابراز داشت: روستاهای باقی مانده باید تا قبل از پایان سال جاری به شبکه ملی اطلاعات متصل شوند و برای این منظور ۲۲ سایت باقی مانده ظرف ۱۰ روز آینده آماده راه‌اندازی شوند.
 
آذری جهرمی بیان داشت: در این ۶ ماه که ۲ ماه آن به برنامه ریزی و تامین اعتبار گذشت ۱۸۵ سایت در استان نصب و ارتقاء داده شد.
 
وی گفت: این سایت‌ها در شهرستان‌های مختلف همچون بشاگرد، بندرعباس، حاجی آباد، بندرلنگه، بستک، رودان و سایر شهرستان ها می‌شود.
 
وی یادآور شد: بنا بود ۷۲ سایت در بشاگرد بهره‌برداری شود که ۲۲ سایت به برنامه نرسید و تا پایان سال مابقی این طرحها آماده بهره‌برداری خواهند شد.
منبع:ایرنا

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو