دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

امکان آپلود تصاویر ۴K به اپلیکیشن موبایل ‌توییتر افزوده می‌شود

توییتر

دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷:۲۷


در آخرین به‌روزرسانی نسخه توسعه‌دهندگان اپلیکیشن موبایل توییتر، امکان آپلود تصاویر ۴K فراهم شده است. با اعمال این تغییر، تصاویر پیش از آپلود، کمتر فشرده می‌شوند تا وضوح نهایی بیشتر شود.

تیک نیوز-همه‌ی ما علاقه‌مندیم تصاویر و فیلم‌های مختلفی در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیسبوک و توییتر به اشتراک بگذاریم؛ اما تصاویری که در توییتر به اشتراک می‌گذاریم، بیش از حد فشرده و برش داده می‌شوند و جذاب به نظر نمی‌رسند.

 
توییتر در‌ حال آزمایش قابلیت جدیدی است که به کاربران امکان آپلود تصاویر و فیلم‌ با وضوح بالا (4K) برای نسخه‌ی اندروید و iOS می‌د‌هد.
 
به گزارش Androidcentral، در آخرین نسخه توسعه‌دهندگان اپلیکیشن موبایل توییتر، تصویری که توییت می‌کنید و در تایم‌لاین می‌بینید، با آنچه در قسمت composer مشاهده کردید، مطابقت دارد؛ یعنی نسبت ابعاد اصلی تصویر حفظ شده است و تصویر بریده‌شده‌ای وجود ندارد.
 
برای فعال‌سازی امکان آپلود تصاویر با وضوح بالاتر، لازم است روی منوی تنظیمات (سه خط) در گوشه بالا سمت چپ صفحه ضربه بزنید و سپس وارد بخش Settings and privacy و بعد Data usage شوید. در بخش «تصاویر»، روی تصاویر با کیفیت بالا (High-quality images) ضربه بزنید. در آخر می‌توانید انتخاب کنید که تصاویر 4K در کدام حالت Mobile data & Wi-Fi یا Wi-Fi only آپلود شوند.
 
برای آپلود فیلم همین مراحل را تکرار کنید؛ با این تفاوت که باید در بخش «ویدئو»، روی ویدئو با کیفیت بالا (Video-quality images) ضربه بزنید. حالا می‌توانید تصاویر و فیلم‌هایی که آپلود کرده‌اید، با کیفیت بالا مشاهده کنید.


هنوز این ویژگی‌ در مرحله آزمایش است و فقط توسعه‌دهندگان می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند. اگر این تنظیمات را در توییتر مشاهده نمی‌کنید، صبور باشید و Google Play را برای به‌روزرسانی بررسی کنید.
منبع:زومیت

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو