شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

پرداخت علی‌الحساب مرحله دوم همسان‌سازی حقوق بازنشستگان آغاز شد

بازنشستگان

پنج شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶:۵۷


رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته کشور از آغاز پرداخت علی الحساب مرحله دوم همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی خبر داد و گفت: عملیات پرداخت از ۴ بامداد پنج شنبه آغاز شده است.

تیک نیوز- پیرو جلسه روز گذشته با شریعتمداری وزیر کار، رفاه و تأمین اجتماعی، سالاری مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و مدیرعامل بانک رفاه کارگران؛ از امروز صبح مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به عنوان علی‌الحساب به حساب مستمری بگیران واریز گردید.

وی افزود: خوشبختانه عملیات واریز به حساب از ساعت ۴ صبح امروز در حال انجام می‌باشد و به لطف پروردگار تا آخر وقت بانکی امروز واریزی‌ها انجام خواهد شد.

رئیس کانون عالی بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی تاکید کرد: بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی علی‌الحساب مرحله دوم همسان سازی حقوق خود را دریافت خواهند کرد.

منبع: مهر

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال

نظرات ارسال شده :

مخترع پنج شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲:۲۹
مشكل اداره ثبت اختراعات از سال 92 الي 99 : ( به مدت 8 سال ) با سلام اینجانب نیز در این روند مشکل داوری اختراعات را دارم یعنی زمانی که طرح اینجانب نو و جدید و دارای گام ابتکاری است ولی مراجع دانشگاهی و داوران پس از گرفتن هزینه های بالا طرح را تایید نمی کنند و در پاسخ می گویند دوست داریم طرح شما را رد کنیم برو پیش هرکسی که دوست داری بگو این مرجع را قبول ندارم اداره نیز می گوید ما طبق قانون مجبور هستیم طرح شما را رد کنیم . برخی از مراجع نیز می گویند داور متخصص ندارند ! در این خصوص از متقاضیان به کارشناس اداره اختراعات متن زیر را ارسال کرده ام: تا آنجاکه ما میدانیم در سایر کشورها اقتصاد دانش بنیان یعنی مثلا شرکت سونی اریکسون میاد با دوتا دانشگاه صحبت میکنه یا خودش یک دانشگاه و مرکز اموزش تاسیس میکنه بعد بیانه صادر میکنه که هرکسی بتونه فاند یا پذیرش دانشگاه مارو بگیره در همین کمپانی سونی اریکسون مشغول کار میشه این چنین کشوری میتونه ادعا کنه که اقتصاد دانش بنیان داره . نه اینکه در ایران شما با کنکور وارد دانشگاه بشید بعد طی فرایندی یک مدرک بگیرید و دنابل کار بگردید بعد اخرش در یک حیطه دیگه مشغول کار شوید این اسمش اقتصاد دانش بنیان نیست . برای اقتصاد دانش بنیان داشتن نیاز به سیاست گذاری است که مقدمه آن همین وزارت علوم می باشد . صنعت باید دانشگاه ایجاد کنه چون شرکت نیاز به متخصص داره نه اینکه دانشگاه شرکت تاسیس کنه ! دانشگاه که نیازی به تولید نداره . متاسفانه در سال 92 در مبحث ثبت اختراعات که این قوانین تصویب شده یا نمایندگان ان زمان هیئت علمی بودند یا با دانشگاه ها رابطه مستقیم داشتند چون از نظر مبانی اسلام خود اختراع یک دارایی است و نه یک فعالیت علمی !
۰          ۰

اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو