سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری وبینار مدیریت هویت دیجیتال؛ بستر ساز تحول دیجیتال

وبینار

شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۸:۲۸


اولین رویداد از این سلسله وبینارها در روز شنبه مورخ ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ از ساعت ۱۷ الی ۱۸ برگزار خواهد شد. میهمانان این وبینار دکتر هاتف رسولی متخصص هویت دیجیتال و مدیرعامل شرکت برهان و دکتر مصطفی امینی متخصص توسعه کسب‌وکار دیجیتال و تحول دیجیتال و پژوهشگر فوق‌دکتری دانشگاه تربیت مدرس هستند.

تیک نیوز- چندسالی است که موضوع تحول دیجیتال در کشور مطرح شده و برای آن کنفرانس‌ها، نشست‌ها، پروژه‌های اجرایی و دوره‌های آموزشی متنوعی طراحی و اجرا شده است. علاوه براین بسیاری از نهادها، کسب‌وکارها و شرکت‌های دولتی و خصوصی با کمک مشاوران این حوزه و یا با تکیه بر سرمایه‌های انسانی خود اقدام به تعریف و اجرایی‌سازی طرح‌ها و پروژه‌های تحول دیجیتالی نموده‌اند. در این میان همه‌گیری بیماری کووید 19 در جهان و ایران نیز بر افزایش توجه به پروژه‌های تحول دیجیتال تاثیر چشمگیری داشت اما واقعیت این است که تحول دیجیتال بدون هویت دیجیتال معنی ندارد و شدنی نیست.

هویت و مدیریت آن موضوع جدیدی نیست و از زمانی که زندگی اجتماعی و شهری در بشر رایج شد مسئله شناسایی و تمایز هویت‌ها و ارائه مجوزهای دسترسی برای دریافت خدمات و محصولات مورد نیاز آنها مطرح بوده است. با گسترش اینترنت و ارائه خدمات و محصولات بصورت آنلاین، هویت افراد فراتر از هویت شناسنامه‌ای آنها رفت و مفهومی با عنوان «هویت دیجیتال» شکل گرفت. اهمیت این موضوع به قدری در جهان حیاتی و مهم بوده است که شرکت های مختلفی بصورت تخصصی به موضوع مدیریت هویت دیجیتال پرداخته‌اند. در کشور ایران نیز شرکت راهبران هویت مجازی آینده (برهان) نیز با همین فلسفه وجودی تاسیس شده است و طرح های ملی مختلفی را به سرانجام رسانده است.

به علت اهمیت بالای مدیریت هویت دیجیتال در کشور، شرکت برهان با همکاری دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه تربیت مدرس برای اولین بار در کشور اقدام به برگزاری «سلسله وبینارهای مدیریت هویت دیجیتال» کرده است.

به همین منظور، اولین رویداد از این سلسله وبینارها در روز شنبه مورخ 21 فروردین 1400 از ساعت 17 الی 18 برگزار خواهد شد.  میهمانان این وبینار دکتر هاتف رسولی  متخصص هویت دیجیتال و مدیرعامل شرکت برهان و دکتر مصطفی امینی متخصص توسعه کسب‌وکار دیجیتال و تحول دیجیتال و پژوهشگر فوق‌دکتری دانشگاه تربیت مدرس هستند. در این رویداد وضعیت تعامل میان مدیریت هویت دیجیتال و تحول دیجیتال مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.

از علاقه‌مندان به حوزه هویت دیجیتال دعوت می‌شود تا در این رویداد شركت نمایند. برای شرکت در وبینار «مدیریت هویت دیجیتال؛ بسترساز تحول دیجیتال» بر روی لینک زیر کلیک بفرمائید.  

https://lms.atahub.ir/b/adm-9s2-ox5

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو