چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

مطالبات بازنشستگان مخابرات منطقه كردستان تا پايان شهريور پرداخت خواهد شد

بازنشستگان مخابرات

شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱:۴۸


مدير مخابرات منطقه كردستان با اشاره به اينكه رسيدگي به مطالبات مالي بازنسشتگان و پرداخت آن از وظايف اين مجموعه در راستاي تكريم بازنشستگان به شمار مي رود گفت: بر اساس مصوبه هیات مدیره شرکت مخابرات ایران اين امر در دستور كار منطقه قرار گرفت.

تیک نیوز-به گزارش روابط عمومي مخابرات منطقه كردستان ، آزاد حكمت با اعلام اين مطلب كه بازنشستگان به عنوان گنجينه هاي تجربه و دانش در حوزه هاي مختلف كاري ياري رسان مجموعه بوده و هستنداظهارداشت: يكي از راههاي قدرداني و تجليل از اين عزيزان پيگيري ، رسيدگي و پرداخت مطالبات آنها است كه خوشبختانه اين مهم با دلسوزي و تلاش مدير عامل و اعضاي هيئت مديره شركت مخابرات ايران به نتيجه رسيد.
 
وي با اشاره به اينكه مطالبات بازنشستگان در چند گروه تقسيم بندي شده اند خاطر نشان ساخت : تا پايان شهريور ماه سال جاري بر اساس مصوبه هیات مدیره شرکت مخابرات ایران نسبت به پرداخت مطالبات بازنشستگان اقدام خواهد شد.
 
وي تشكيل كارگروه مرتبط با اين امر در منطقه كردستان را يادآور شد و افزود: تلاش اين مجموعه بر اين است  در اين كارگروه راه كار ها و نقطه نظرات توسط اعضا مطرح شود و بهترين راه حل ها را به منظور وصول و پرداخت هرچه سريعتر مطالبات به  بازنشستگان تصويب و اجرا نماييم.
 
حكمت با بيان اينكه اين اقدام ، حركتي ارزشمند در راستاي تحقق مطالبات بازنشستگان به عنوان سرمايه هاي انساني در شركت مخابرات ايران و به تبع آن در منطقه به شمار مي آيد، بر همراهي و همفكري اعضاي كارگروه فوق تاكيد داشت.
 
مدير مخابرات منطقه كردستان در پايان ضمن آرزوي صحت و سلامت براي بازنشستگان اين منطقه از صبر و تعامل آن ها در زمان پرداخت مطالباتشان تقدير و تشكر نمود.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو