یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

توسعه وايمکس مبين نت در شهرهاي بزرگ استان آذربايجان غربي

تیک نیوز

دوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۸۹ - ۱۰:۳۴:۰۰


به دليل استقبال گسترده شهروندان آذربايجان غربي از سرويس‌هاي وايمکس مبين نت توسعه شبکه در شهرهاي ديگر استان با سرعت بيشتري انجام مي‌شود.

وايمکس نيوز – محمد نوري، مدير منطقه‌اي شرکت ارتباطات مبين‌نت در استان آذربايجان غربي در گفت و گو با خبرنگار با بيان اين مطلب گفت: بسياري از مراکز توليدي، کارخانه‌ها و صاحبان مشاغل که به پهناي باند بالا نياز دارند، متقاضي وايمکس‌اند و از ارايه وايمکس در اروميه استقبال کرده‌اند.
وي افزود: توسعه شبکه وايمکس در شهرهاي خوي، سلماس، مياندواب و مهاباد به عنوان شهرهاي بزرگ استان آذربايجان غربي و شهرهاي بازرگان، پيرانشهر، سردشت و ماکو به عنوان شهرهاي هم‌مرز با ترکيه و عراق که از لحاظ مراودات بازرگاني داراي اهميت هستند در اين فاز از توسعه قرار دارند.
وي در پاسخ به اين سوال که آيا تجهيزات وايمکس زياني براي شهروندان دارد يا خير، گفت: تمامي تجهيزات وايمکس قبل از ترخيص از گمرک توسط سازمان‌هاي مسوول بررسي و در صورت تاييد از گمرک ترخيص مي‌شود.
وي افزود: براساس بررسي‌هاي انجام شده توسط نهادهاي جهاني و داخلي تششعات آنتن‌هاي BTS هيچ‌گونه زياني براي شهروندان ندارد.
مدير منطقه‌اي شرکت ارتباطات مبين‌نت در استان آذربايجان غربي گفت: متاسفانه برخي از شهروندان به دليل نداشتن اطلاعات کافي از زيان نداشتن اين تششعات در برخي از نقاط شهر از نصب آنتن‌ها جلوگيري مي‌کنند که اميدواريم اين موضوع توسط سازمان‌هاي دولتي مسوول فرهنگ سازي شود.
 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو