شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

هواووی نخستین مسیریاب فراخ‎باند بی‎سیم LTE TDD را عرضه کرد

هواوي

چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۶:۰۰


هواووی، یکی از پیشتازان ارایه راهکارهای فاوا در جهان اعلام کرد همگام با فراهم شدن شبکه‎های LTE TDD تجاری در ابعاد وسیع و در سراسر جهان، این شرکت نخستین مسیریاب فراخ‎باند بی‎سیم LTE TDD با نام هواووی B593 را از اکتبر امسال از طریق موبایلی، بهره‎بردار عربستان سعودی عرضه می‎کند.

وایمکس نیوز - هواووی B593 از فناوری‎های LTE TDD, FDD پشتیبانی کرده و دارای سرعت بارگذاری تا 100M بوده و دسترسی به افزاره‎های وای‎فای 32 و نیز رایانه‌های رومیزی توسط کابل اترنت را فراهم می‎کند. هواووی B593 محصول دیگری است که برای اولین بار توسط هواووی عرضه می‎شود و پس از مسیریاب فراخ‎باند بی‎سیم LTE FDD که در دسامبر 2010 در آلمان عرضه شد، نشان دیگری بر پیشتازی هواووی در عرصه فناوری LTE‌ است.

به گفته مدیر فراخ‎باند سیار هواووی، "هواووی B593 پهنای باند قابل مقایسه‎ با فراخ‎باند ثابت رافراهم می‎کند. علاوه بر مزایای بارز این محصول برای مصرف‎کنندگان، بهره‎برداران نیز اکنون قادرند دسترسی اینترنتی فوق سریعی را بدون نیاز به زیرساخت‎های شبکه ثابت فراهم کنند. این امر بهره‎برداران را قادر به گسترش مشترکان به شیوه‎ای منعطف‎تر و مقرون‎به صرفه‎تر می‎کند.

B593 گواهی بر پیشتازی هواووی در عرصه LTE است. سرمایه‎گذاری‎های زودهنگام در عرصه LTE، توان ایجاد بسیاری از فناوری‎های هسته‎ای را ایجاد کرده و هواووی را به یکی از معدود تولیدکنندگان راهکارهای LTE TDD و LTE FDD‌ تبدیل کرده است. تمرکز بر نیازهای مشتریان – بهره‎برداران و مصرف‎کنندگان- علت کلیدی پیشتازی هواووی در تولید محصولاتی نظیر B593، کارت‎های داده LTE و مسیریاب‎های فراخ‎باند بی‎سیم LTE و نیز محصولات برنده جایزه وای‎فای سیار هواووی است.
 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو