جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

سند ارتقای بهره‌وری بخش ارتباطات ابلاغ شد

سندفناوری

یکشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸:۴۰


معاون اول رئیس‌جمهور سند ارتقای بهره‌وری بخش ارتباطات که به پیشنهاد مشترک وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان اداری و استخدامی کشور به تصویب هیئت دولت رسیده بود را ابلاغ کرد.

تیک نیوز- پایگاه اطلاع رسانی هیئت دولت اعلام کرد: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور سند ارتقای بهره‌وری بخش ارتباطات که به پیشنهاد مشترک وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان اداری و استخدامی کشور به تصویب هیئت دولت رسیده بود را ابلاغ کرد.

هیئت وزیران در جلسه ۹ تیر ۱۴۰۰ به پیشنهاد مشترک وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان اداری و استخدامی کشور، سند ارتقای بهره‌وری بخش ارتباطات را تصویب کرد.
 
بر اساس این تصمیم، وزارت ارتباطات موظف است گزارش پیشرفت اقدامات و برنامه‌های مندرج در این سند را در مقاطع زمانی شش ماهه تهیه و به سازمان ملی بهره‌وری ایران ارائه نماید.
 
همچنین سازمان‌های اداری و استخدامی و ملی بهره‌وری مکلفند گزارش تجمیعی اقدامات صورت گرفته برای این سند را به صورت سالانه به هیئت وزیران ارسال نمایند.
 
گفتنی است، این سند پس از ابلاغ و اجرای آزمایشی به مدت یکسال، با پیشنهاد وزارت ارتباطات و تأیید سازمان ملی بهره‌وری قابل بازنگری خواهد بود.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو