جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاسخگویی سامانه ارتباط مردمی ۲۰۲۱ مخابرات تهران در ایام‌ تعطیل

تلفن

سه شنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸:۲۰


مدیر کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران از پاسخگویی سامانه ارتباط مردمی ۲۰۲۱ مخابرات منطقه تهران در تعطیلات خبر داد.

تیک نیوز- اداره کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران اعلام کرد: در راستای بهبود و ارتقای ارایه خدمات به مشتریان و رسیدگی و پیگیری بهتر به درخواست های شهروندان، واحد ارتباط مردمی ۲۰۲۱ در ایام تعطیل در دو نوبت کاری صبح و عصر، پاسخگوی تماس های مشتریان مخابرات تهران می باشد.

قربانعلی قمی با بیان این مطلب افزود: پاسخگویان واحد ارتباط مردمی ۲۰۲۱ اداره کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، با توجه به تعطیلی شش روزه استان تهران از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، در تمام روزهای تعطیل نیز همه روزه در دو نوبت کاری و تا ساعت ۲۲ آماده پاسخگویی به مردم شریف تهران بزرگ و شهرستان های استان تهران می باشند.
 
مدیرکل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در راستای ايجاد ارتباطی فراگير و پايدار براي مشتريان، تصمیم گرفته شد كارشناسان واحد ارتباط مردمی ۲۰۲۱ با حضور مستمر در محل كار خود حتی در تعطیلات رسمی و عمومی، آماده پاسخگويی به پرسش ها و ثبت درخواست ها، شكايات، انتقادات و پيشنهادات شهروندان باشند.
 
قمی افزود: مشتركين مخابرات استان تهران می توانند همه روزه از ساعت ۸ الی ۲۲ از طریق تماس با شماره تلفن ۲۰۲۱ داخلی ۸ ، سوالات و مشكلات خود در زمينه خدمات مخابرات منطقه تهران به استثنای امور مربوط به تلفن همراه را با كارشناسان پاسخگوی اين واحد مطرح کنند.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو