گزارش عملکرد رگولاتوری در طول سالهای ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۰ منتشر شد.
روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد: رگولاتوری این گزارش را با هدف شفاف سازی، دسترسی آزاد به اطلاعات و ارایه گزارش به مردم منتشر کرده است.
این گزارش در پنج فصل شامل رگولاتوری در یک نگاه، وضعیت شاخصهای ارتباطی، اهداف کلیدی رگولاتوری و دستاوردها، چالشها و راهکارها تهیه شده است.
از جمله بخشهای این گزارش میتوان به مشارکت فعالانه در توسعه بازار، ایجاد فضای رقابتی منصفانه، حمایت از حقوق مصرف کننده، تسهیل دسترسی مردم به خدمات ارتباطی، استیفای حقوق مردم، راستای صیانت از منابع ملی و ... اشاره کرد.
در این گزارش به مهمترین دستاوردهای رگولاتوری در چهار سال گذشته اشاره شده است که از جمله آن میتوان به توسعه خدمات ارتباطی در روستاها، توسعه پوشش جادهای کشور، کاهش زمان رسیدگی به شکایات ثبت شده در سامانه ۱۹۵، توسعه شاخصهای کلیدی بخش ICT، افزایش سرانه میانگین دیتای کشور و مشارکت فعالانه در توسعه بازار و حمایت از حقوق مصرفکنندگان اشاره کرد.
برای مشاهده متن کامل گزارش
اینجا کلیک کنید.