شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

وبینار "استراتژی تحول دیجیتال، چیستی و چرایی ؟" فردا برگزار می شود

مصطفی امینی

سه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۷:۲۹


نشست ۳ از سلسله نشست های تحول دیجیتال درصنایع با موضوع استراتژی تحول دیجیتال، چیستی وچرایی ؟ روز سه شنبه ۱۸ آبان ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۶ الی ۱۷:۳۰ با حضور دکتر مصطفی امینی پژهشگر پسادکتری و مهندس فرازنبیی پژوهشگرتحول دیجیتال برگزار می شود.

تیک نیوز- دکترمصطفی امینی در گفتگو با سایت خبری تیک نیوز ضمن اعلام این مطلب افزود: در سومین رویداد از سلسله نشست‌های تحول دیجیتال در صنایع به نقد و بررسی جنبه‌های مختلف استراتژی تحول دیجیتال خواهیم پرداخت. تلاش خواهیم کرد علاوه بر پرداختن به چیستی و چرایی استراتژی تحول دیجیتال، شباهت‌ها و تفاوت‌های این مفهوم را با مفاهیم همسایه آن همچون استراتژی دیجیتال، استراتژی کسب‌و‌کار دیجیتال، استراتژی تکنولوژی و سایر موارد بررسی کنیم. در این نشست جناب آقای مهتدس فراز نبیی، دانشجوی دکتری مدیریت فناوری اطلاعات دانشکده مدیریت دانشگاه تهران نیز حضور خواهند داشت. ایشان در کنار دکتر مهدی شامی زنجانی تجارب ارزنده‌ای در طرح‌های تحول دیجیتال دارند و پایان‌نامه دکتری ایشان به طور تخصصی بر استراتژی‌های تحول دیجیتال متمرکز است.

دکتر امینی افزود: شرکت در این دوره برای عموم آزاد و رایگان است وعلاقمندان می توانند ازلینک زیر برای ورود به نشست استفاده کنند. https://b2n.ir/q18434

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو