یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

عضو کمیسیون صنایع و معادن:

توضیحات وزیر در خصوص عملکرد اپراتور دوم قانع کننده نبود

قاضي پور

سه شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۲:۰۰


عضو کمیسیون صنایع و معادن توضیحات وزیر ارتباطات و مدیرعامل اپراتور ایرانسل را در خصوص عملکرد این اپراتور قانع کننده ندانست و اعلام کرد: تحقیق و تفحص از اپراتور دوم باید انجام شود.

وایمکس نیوز - نادر قاضی پور در گفت و گو با خبرنگار ما با تاکید بر انجام تحقیق و تفحص از اپراتور ایرانسل گفت: پیشنهاد تحقیق و تفحص از این اپراتور منتفی نشده است.
وی با اشاره به اینکه اعضای کمیسیون صنایع و معادن به طرح تحقیق و تفحص از این اپراتور رای ندادند، اعلام کرد: تکلیف این پیشنهاد در صحن علنی مجلس مشخص می شود.
وی با بیان اینکه نوبت به رسیدگی طرح تحقیق و تفحص از اپراتور دوم بستگی به اعلام نظر هیات رییسه مجلس دارد، ادامه داد: با قرائت این طرح در صحن، نمایندگان مجددا در خصوص تحقیق و تفحص از اپراتور دوم رای گیری می کنند.
قاضی پور گفت: در صورتی که رای گیری به حد نصاب برسد تحقیق و تفحص از این اپراتور شروع می شود، در غیر این صورت این طرح منتفی اعلام می شود.
گفتنی است داشتن و یا نداشتن سقف واگذاری سیم کارت در پروانه فعالیت اپراتور ایرانی خارجی ام تی ان ایرانسل، از جمله مواردی بوده که سبب شده تا برخی از نمایندگان مجلس پیشنهاد تحقیق و تفحص از این اپراتور را مطرح کنند.
 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو