شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

از دو پروژه شرکت مخابرات ایران رو نمایی شد

mrp

سه شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵:۵۰


در راستای اجرای تعهدات ابلاغ شده به شرکت مخابرات ایران از سوی سازمان تنظیم مقررات در قالب پروانه فعالیت شرکت، دو پروژه « سامانه نمایش گرافهای پهنای باند تا سطح مرکز» ( mrp)و توسعه سامانه«نمایش وضعیت مشترکین فعال» (ADSL .CRM) ، توسط اداره تطابق سرویس ها ونظارت از مجموعه معاونت تنظیم مقررات شرکت مخابرات ایران ، امروز ۱۴ آذرماه ۱۴۰۰ ، رونمایی شد.

تیک نیوز- به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران،صابری وند، معاون تنظیم مقررات شرکت مخابرات ایران ضمن اعلام این مطلب اظهار داشت : براساس تاکید سازمان تنظیم مقررات برای نظارت بر فعالیت های اپراتورها، رعایت حقوق مشتریان و مدیریت پهنای باند مصرف کنندگان، شرکت مخابرات ایران سامانه نمایش گرافهای پهنای باند تا سطح مرکز را برنامه ریزی و اجرایی کرد.
 
وی افزود : با خروجی هایی که از این سامانه گرفته می شود ، شرکت مخابرات ایران برنامه کنترل نظارت را به خوبی اجرایی می کند و با بهبود سیستم ها وتوسعه آنها رضایت مشتریان بیش از پیش به دست خواهد آمد .
 
امینی، مدیرکل نظارت معاونت تنظیم مقررات شرکت مخابرات ایران نیز ضمن قدردانی از تلاش های دو حوزه فناوری اطلاعات و شبکه شرکت ، درخصوص راه اندازی سامانه MRP اظهار داشت: این سامانه، با هدف نظارت بر وضعیت تمامی گرافهای پهنای باند به تفکیک شهر و مراکز مخابراتی،ایجاد شده است.
 
وی افزود: معاونت تنظیم مقررات، در قدم اول دسترسی بر خط از سامانه نما تا سطح شهر و استان و ۵ نقطه اصلی را به سازمان ارائه و در گام بعدی در جهت نظارت کافی و جلب رضایت مشتریان پروژه MRP را تعریف و اجرا کرد که امکان نظارت بر وضعیت مصرف پهنای باند تا سطح مرکز را میسر می سازد.
 
امینی ، درخصوص پروژه توسعه سامانه adsl.crm نیز،گفت: سامانه نمایش وضعیت مشترکین فعال (پارتاک)، که در طول سالهای گذشته تجمیع شده بود، امروز ارتقا یافت. با توسعه آن امکان نظارت بر وضعیت مشترکین فعال به تفکیک فناوری ،سرعت و نوع سرویس میسر می شود.
 
لازم به ذکر است که در این جلسه ، خانم مهندس پورصابر ، رییس اداره تطابق سرویس ها ونظارت ( مانیتورینگ) و آقای مهندس محمدی ، مدیر پروژه MRP توضیحات تکمیلی و تخصصی سامانه مربوط را ارایه کرده و ضمن تحویل کاربری به نمایندگان سازمان، جزئیات سامانه را شفاف سازی کردند. همچنین نمونه گزارش و تحلیل فرمت های گزارشات سامانه پارتاک نیز به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارایه شد.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو