شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

رییس هیات مدیره رایانه دانش گلستان:

اگر تایید کنند، شبکه وایمکس آماده بهره‌برداری است

وايمکس

سه شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۴:۰۰


رییس هیات مدیره اپراتور وایمکس رایانه دانش گلستان با بیان اینکه شبکه برای واگذاری سرویس اینترت پر سرعت بی سیم آماده است، اعلام کرد: برای واگذاری سرویس نیازمند تایید نهایی از سوی برخی سازمان‌های مربوطه هستیم.

وایمکس نیوز - سید امین میری در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه تجهیزات شبکه از تیر ماه سال گذشته نصب شده است، گفت: بر اساس پروانه فعالیت باید برخی از تجهیزات به تایید برخی مراجع ذی صلاح برسد.
وی با بیان اینکه این اپرتور تا کنون 18 سایت نصب کرده است، ادامه داد: تکمیل شبکه برای واگذاری سرویس ملاک نیست و در این راستا نیازمند تایید برخی سازمان ها و نهادها هستیم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا به دلیل تاخیر در ارایه سرویس، توسط سازمان تنظیم مقررات جریمه خواهید شد، اعلام کرد: سازمان تنظیم مقررات دراین زمینه اخطارهایی را داده ولی در خصوص جریمه مطلبی را مطرح نکرده است.
میری بیان کرد: هم اکنون شبکه آماده بهره برداری است و تاخیر در ارایه سرویس وایمکس خارج از حیطه فعالیت این اپراتور قرار دارد به همین دلیل امکان جریمه شدن به این دلیل بعید به نظر می‌رسد.
چهار اپراتور مبین نت، ایرانسل، اسپادان و رایانه دانش گلستان، 11 اسفند ماه 87 پروانه اپراتوری و فضای فرکانسی خود را از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی دریافت کردند و متعهد شدند 9 ماه پس از دریافت پروانه، فعالیت خود را در مراکز استان‌هایی که پروانه فعالیت در آنها را دریافت کرده‌اند اقدام به ارایه سرویس‌ کنند.
 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو