جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

محسن رضایی، متولی ارزهای‌دیجیتال در دولت شد

محسن رضایی

پنج شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۵:۳۷


رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مقامات دولتی هم به موضوع قانون‌گذاری ارزهای دیجیتال ورود کرده‌اند و محسن رضایی، معاون اقتصادی رئیس‌جمهور، متولی ارزهای دیجیتال در دولت شده است.

تیک نیوز- محمدرضا پورابراهیمی از برگزاری جلسه‌ای با دولت برای رسیدگی به موضوعات مرتبط با رمزارزها خبر داد. وی با بیان اینکه این جلسه با حضور معاون اقتصادی رئیس‌جمهور، وزیر اقتصاد و امور دارایی و رئیس‌کل بانک مرکزی برگزار شده است گفت: دولت‌مردان عملاً به موضوع رمزارزها ورود کرده‌اند و معاون اقتصادی رئیس‌جمهور هم متولی این موضوع در دولت شده است.
 
این نماینده مجلس افزود: ما اقدامات خود را در این بخش به دولت‌مردان عرضه و گزارش آنها را در این بخش اخذ کرده‌ایم. پیرو خواسته دولتمردان از این کمیسیون برای قانونگذاری در حوزه رمزارزها، متنی را در کمیسیون آماده کرده‌ و از دولت خواسته ایم تا آیین‌نامه‌های لازم را تدوین کند.
 
پورابراهیمی در پاسخ به این سؤال که آیا دولت در این بخش لایحه‌ای ارائه خواهد کرد یا خیر، گفت: اگر لازم باشد این مسئله می‌تواند مدنظر قرار گیرد، با این حال ارائه لایحه در این بخش حتماً زمان‌بر بوده و بهتر است که فعلا ما طرحی در این بخش ارائه دهیم.
 
رییس کمیسوین اقتصادی مجلس در پایان تأکید کرد: اگر روی محتوای اصلی موضوع فعالیت رمزارزها توافق داشته باشیم، دیگر فرقی ندارد اسم آن چه باشد.
منبع: سیتنا
 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو