مشتریان اینترنت پرسرعت مخابرات منطقه تهران می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری و از طریق تماس با سامانه ۲۰۲۰ درخواست ها و مشکلات خود را ثبت کنند.
تیک نیوز- به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، در راستای مشتری مداری و ارائه خدمات غیر حضوری، مشتریان اینترنت پرسرعت مخابرات منطقه تهران می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری به مراکز مخابراتی و از طریق تماس با سامانه 2020 به خدمات مختلفی مانند: خرید و تغییر سرویس، دریافت نام کاربری و کلمه عبور، اطلاع از حجم و زمان باقیمانده سرویس و پشتیبانی دسترسی داشته باشند.
همچنین مشتریان علاوه بر شماره گیری 2020 از طریق تلفن ثابت، می توانند از طریق کد دستوری #2020* و یا از طریق سایت adsl.tci.ir از خدمات مختلف ارائه شده استفاده نمایند.