دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

اپراتور رایانه دانش گلستان جریمه نمی شود

سبوحي

جمعه ۲۹ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۰:۰۰


معاون سازمان تنظیم مقررات با بیان اینکه در شرایط حاضر دلیلی برای جریمه کردن اپراتور رایانه دانش گلستان وجود ندارد، اعلام کرد: دلیل تاخیر در واگذاری سرویس این اپراتور موجه است.

وایمکس نیوز - لطف الله سبوحی در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به واگذار نکردن سرویس وایمکس رایانه دانش گلستان گفت: این اپراتور برای واگذاری سرویس خود نیازمند برخی از تاییدات از سوی سازمان تنظیم مقررات و همچنین برخی دیگر سازمان های مربوطه دارد.
وی در پاسخ به این سوال که آیا اپراتور رایانه دانش گلستان نباید برای این تاخیر جریمه ای پرداخت کند، گفت: رگولاتوری فرایند کار این اپراتور را بررسی می کند در شرایط حاضر لازم نیست این اپراتور جریمه ای پرداخت کند.
وی افزود: در شرایطی اپراتورها جریمه می شوند که به تعهدات خود عمل نکرده باشند و دلیل موجهی برای تاخیر خود نداشته باشند.
سبوحی گفت: چنانچه اپراتوری به تعهدات خود مطابق با پروانه عمل کند حتی امکان لغو پروانه فعالیت آنها نیز وجود دارد.
چهار اپراتور مبین نت، ایرانسل، اسپادان و رایانه دانش گلستان، 11 اسفند ماه 87 پروانه اپراتوری و فضای فرکانسی خود را از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی دریافت کردند و متعهد شدند 9 ماه پس از دریافت پروانه، فعالیت خود را در مراکز استان‌هایی که پروانه فعالیت در آنها را دریافت کرده‌اند آغاز کنند.
گفتنی در شرایط حاضر بعد از اتمام این زمان، اپراتور رایانه دانش گلستان نتوانسته سرویس وایمکس خود را در استان گلستان واگذار کند.

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو